بنر بالای صفحه
تغییر رفتار و رفتار درمانی
تغییر رفتار و رفتار درمانی

کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی

معرفی کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی

(4)
کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی (نظریه ها و روش ها)، اثر علی اکبر سیف ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دوران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 280,000 11%

249,200

280,000 11% 249,200
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

برگزیدگان کتاب سال مالک و مستاجر قوانین و مقررات ایران

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(4)
19%
فروش ویژه
(2)
13%
قیمت قبل
(1)
3%
(2)
11%
(5)
19%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: علی اکبر سیف ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 454
انتشارات: دوران وزن: 510
شابک: 9786006208374 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کتاب برگزیده سال1378)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر برای آموزش واحد درسی ((روش‌ها و فنون تغییر و اصلاح رفتار)) و ((رفتار درمانی)) فراهم آمده است .در این کتاب مباحث نظری و عملی تشریح و تبیین شده است .کتاب متشکل از شش بخش است .بخش اول :شامل تعریف اصطلاحات و تاریخچه و قلمرو تغییر رفتار و رفتار درمانی است .در بخش دوم، برنامه، روش‌های سنجش و روش‌های پژوهش در زمینه رفتار و رفتار درمانی بررسی می‌شود .در بخش سوم، نظریه‌ها و اصول زیربنایی روش‌ها و فنون تغییر رفتار و رفتار درمانی معرفی شده‌اند .در بخش‌های چهارم، پنجم و ششم روش‌ها و فنون مبتنی بر سه نظریه مهم روان‌شناسی ـ معرفی شده ... در بخش سوم ـ بررسی و ارزیابی می‌شود .در صفحات پایانی دیدگاه مولف نسبت به وظایف و مسئولیت‌های روان‌شناسی در رویارویی با مسائل و مشکلات انسان امروز مطرح شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علی اکبر سیف

علی اکبر سیف

در حال حاضر مطلبی درباره علی اکبر سیف نویسنده تغییر رفتار و رفتار درمانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید