بنر بالای صفحه
مکمل راز
مکمل راز

قیمت قبل

کتاب مکمل راز

معرفی کتاب مکمل راز

(2)
کتاب مکمل راز (آموزش های تکمیلی هشت آموزگار راز برای نتیجه گرفتن از قانون جذب)، اثر بیل هریس ، با ترجمه افشین ابراهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 299,900
قیمت ایده بوک: 269,900 14%

233,922

269,900 14% 233,922

محصولات مرتبط

(1)
12%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • آموزگاران راز در این مجموعه آموزش می‌دهند که: قانون جذب به راستی چیست و چگونه عمل می‌کند، چگونه می‌توان با استفاده‌ی صیحیح از قانون جذب، شرایط نامطلوب را به شرایط مطلوب تبدیل کرد و ...
    بیل هریس یکی از آموزگاران «راز» است که آموزه‌هایشان را درباره‌ی قانون جذب، در این فیلم بیان کرده‌اند. اما او معتقد بود زمان محدود فیلم اجازه نداده تمام نکات مهم و کاربردی این قانون و روش‌های به‌کارگیری آن در جهت رسیدن به موفقیت و سعادت به‌خوبی بیان شود و نکات مبهم زیادی باقی مانده است.
    به همین دلیل او به سراغ سایر آموزگاران راز رفته تا در قالب گفتگو، ناگفته‌های
...
  • باقی‌مانده را نیز بیان و ضمن رفع ابهام، موارد تکمیلی را هم به آموزش‌هایشان اضافه کنند. جک کنفیلد، لیسا نیکولز، مایکل بک‌ویت، جیمز آرتور ری، هِیل دواسکین، جان آساراف و جو وایتالی، آموزگارانی بودند که در این مسیر با هریس همراه شدند و گفتگو کردند و یک برنامه‌ی مجزا هم بدون حضور مهمان برگزار شد که طی آن خود هریس موارد تکمیلی تعالیمش برای رسیدن به موفقیت را بیان کرده است.
    با توجه به این‌که بیل هریس، خود یکی از آموزگاران راز به‌شمار می‌آید و در این زمینه صاحب‌نظر است، این گفتگوها چندان شکل مصاحبه به خود نگرفته و به جای پرسش و پاسخ، تبادل نظر دو استاد است که معلوماتشان را در جهت تکمیل دیدگاه‌های یکدیگر مطرح می‌کنند.
    در طی هشت برنامه‌ی «استادان راز»، موارد ناگفته و تکمیلی استفاده از قانون جذب بیان شده تا به شنونده کمک کند هرگونه ابهام احتمالی را رفع کند و با سرعت و قدرت به‌سوی استفاده از این قانون در جهت رسیدن به سعادت پیش برود و نتیجه بگیرد.
    آموزگاران راز در این مجموعه آموزش می‌دهند که:
    قانون جذب به‌راستی چیست و چگونه عمل می‌کند. چگونه می‌توان با استفاده‌ی صحیح از قانون جذب، شرایط نامطلوب را به شرایط مطلوب تبدیل کرد. قانون جذب چگونه بر رشد شخصی، معنویت، رفاه و موفقیت ما اثر می‌گذارد.  چگونه آموخته‌هایمان درباره‌ی قانون جذب را در زندگی به کار ببریم و از آن‌ها نتیجه بگیریم. «کارشکنی در کار خود» چه معنایی دارد، چگونه موفقیت‌هایمان را خراب می‌کند، چرا به آن دست می‌زنیم، چگونه ریشه‌های ذهنی آن را بشناسیم و چگونه آن را برای همیشه از میان برداریم. چگونه ذهنمان را بر آنچه می‌خواهیم متمرکز کنیم و جلوی انحراف آن به سوی ناخواسته‌ها را بگیریم. برای شناخت بهتر خودمان و زمینه‌های نهفته‌ی ذهنی‌مان چه بکنیم. برای دستیابی به انرژی مثبتی که همه‌ی ما را فراگرفته چگونه عمل کنیم.
    این کتاب ترجمه‌ی یکی از برنامه‌های «استادان راز» است و امید می‌رود که بتواند قانون جذب و جزییات عملی به کارگیری آن را برای‌تان واضح‌تر و کاربردی‌تر کند.

مشخصات محصول

نویسنده: بیل هریس ویرایش: -
مترجم: افشین ابراهیمی تعداد صفحات: 352
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 394
شابک: 9789642363261 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

بیل هریس

بیل هریس

در حال حاضر مطلبی درباره بیل هریس نویسنده مکمل راز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

افشین ابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره افشین ابراهیمی مترجم کتاب مکمل راز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

افشین ابراهیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید