بنر بالای صفحه
جامعه شناسی بدن نشر ثالث
جامعه شناسی بدن نشر ثالث

فروش ویژه

کتاب جامعه شناسی بدن نشر ثالث

معرفی کتاب جامعه شناسی بدن نشر ثالث

(4)
کتاب جامعه شناسی بدن، اثر داوید لو بروتون ، با ترجمه ناصر فکوهی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات ثالث ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 29%

106,500

150,000 29% 106,500
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

علوم اجتماعی مجموعه جامعه شناسی

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
13%
قیمت قبل
(6)
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • جامعه شناسی بدن ، شاخه ای از جامعه شناسی است که به طور خاص به مفهوم بدنمندی به مثابه پدیده ای اجتماعی ، موضوعی نمادین ، یک بازنمود و عاملی برای تخیل می پردازد . این شاخه ، همواره به یادمان می آورد کنش های سازندۀ بافت زندگی روزمره ، از ساده ترین اشکال آن تا پیچیده ترینشان ، نیازمند دخالت و عامل بدنی اند . انسان ولو صرفاً با فعالیت های دریافتی حس های خود در هر لحظه از زندگی اش ، یعنی با دیدن ، چشیدن ، بوییدن ، لمس کردن و غیره به جهان پیرامونش معانی دقیق می دهد.
    حرکات فیزیکی انسان به مجموعه ای از نظام های نمادین مربوط می شوند . با زایش بدن ، نشانه های آن
...
  • نیز زاده می شوند و رشد می کنند و به هستی فردی و جمعی امکان می دهند . بدن محور رابطه با جهان است . مکان و زمانی که هستی از خلال تصویر خاص یک کنشگر تجسم می یابد . از خلال بدن ، انسان ذات حیات را از آن خود می کند و این ذات را از طریق نظم های نمادین مشترک خود با اعضای جماعتی برای دیگران نیز به بیان می آورد. کنشگر بدین وسیله جهان را به گونه ای فیزیکی به اختیار خود در می آورد و از آن خود می کند .
    فرایند اجتماعی شدن تجربۀ کالبدی ، جزئی ثابت از شرایط اجتماعی انسان است که در دوره هایی از تجربۀ هستی خود ، به خصوص در دورۀ کودکی و بلوغ در قدرتمندترین موقعیت قرار دارد. بیان بدن از لحاظ اجتماعی قابل انعطاف است ولو آن که همواره بنا بر سبک خاص زندگی هر فردی تجربه شود . دیگران کمک می کنند تا مرزهای جهان هر کس شکل بگیرد و بدن او بتواند برجستگی اجتماعی مورد نیازش را بیابد

مشخصات محصول

نویسنده: داوید لو بروتون ویرایش: -
مترجم: ناصر فکوهی تعداد صفحات: 148
انتشارات: ثالث وزن: 153
شابک: 9789643808556 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

داوید لو بروتون

داوید لو بروتون

در حال حاضر مطلبی درباره داوید لو بروتون نویسنده جامعه شناسی بدن نشر ثالث در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ناصر فکوهی

در حال حاضر مطلبی درباره ناصر فکوهی مترجم کتاب جامعه شناسی بدن نشر ثالث در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ناصر فکوهی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید