بنر بالای صفحه
حواس پرتی
حواس پرتی

کتاب حواس پرتی

معرفی کتاب حواس پرتی

(6)
کتاب حواس پرتی (علل،نشانه ها،پیشگیری و درمان)، اثر ادوارد ام.هالوول - جان جی.راتی ، با ترجمه شکوه آرونی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 80,000 19%

64,800

80,000 19% 64,800

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
1%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
23%
(4)
23%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حاضر مجموعه ی کم نظیری از حدود 290پاسخ درباره رایج ترین پرسش ها در خصوص اختلال کم توجهی(ADD).تیریفاختلال،مبانب ژنتیک،مغز و کم توجهی حواسپرتی و خلاقیت،درمان های غیر دارویی و دارویی،اعتیاد و حواسپرتی و ده ها پرسش و پاسخ درباره کم توجهی و رفتارهای دیگر از جمله مباحث متعددی است که به شیوه ای علمی و در عین حال قابل فهم برای عموم توسط دو متخصص که خود به این اختلال مبتلا بوده اند نوشته شده است.امید است این اثر مورد استقبال و استفاده درمانگران،معلمان،والدین و همه کسانی قرار گیرد که خود یا اطرافیانشان با این دشواری روبرو هستند.

مشخصات محصول

نویسنده: ادوارد ام.هالوول - جان جی.راتی ویرایش: -
مترجم: شکوه آرونی تعداد صفحات: 424
انتشارات: دانژه وزن: 470
شابک: 9786002500496 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ادوارد ام.هالوول

ادوارد ام.هالوول

در حال حاضر مطلبی درباره ادوارد ام.هالوول نویسنده حواس پرتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


جان جی.راتی

جان جی.راتی

در حال حاضر مطلبی درباره جان جی.راتی نویسنده حواس پرتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شکوه آرونی

در حال حاضر مطلبی درباره شکوه آرونی مترجم کتاب حواس پرتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شکوه آرونی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید