بنر بالای صفحه
بیان بدنی بازیگر
بیان بدنی بازیگر

کتاب بیان بدنی بازیگر

معرفی کتاب بیان بدنی بازیگر

(2)
کتاب بیان بدنی بازیگر (تئاتر امروز جهان21)، اثر هانری بوسو - کلود شالاگیه ، با ترجمه قطب الدین صادقی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قطره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

حرکت (روان‌شناسی) ریتم حرکت (بازیگری) تمرین‌های ورزشی

محصولات مرتبط

(2)
11%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
11%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
20%
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • بی‌شک وجود کتاب‏هایی از این نوع، که می‌کوشند دیدی علمی و تحلیلی از بیان بدنی ارائه دهند، از نخستین اقدامات آموزشی خواهد بود. ویژگی این کتاب، که اهمیت آن بر اهل فن پوشیده نیست، آوردن مبانی نظری در کنار تمرین‏های عملی است، که از نقطه‏نظر متدولوژیک از جامعیت و علمی بودن کتاب حکایت دارد.

مشخصات محصول

نویسنده: هانری بوسو - کلود شالاگیه ویرایش: -
مترجم: قطب الدین صادقی تعداد صفحات: 218
انتشارات: قطره وزن: 250
شابک: 9789643413149 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روانشناسی حرکت،تمرین های ورزشی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب در این کتاب، علاقه‌مندان به بازیگری با نوعی اسلوب شناسی برای بیان بدنی بازیگر تئاتر نیز تکنیک کار آشنا می‌شوند. در بخشی از کتاب، برخی تحقیقات آموزشی مرتبط با مباحث یاد شده معرفی شده است. مخاطبان کتاب را با این موضوعات مطالعه می‌کنند: "بدن خود را می‌شناسد"، "بدن بازی می‌کند"، "بدن احساس می‌کند"، "بدن می‌اندیشد" و "بدن وجود دارد". این مباحث با تمرین‌هایی عملی همراه است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: "حضور فیزیکی بدن در جهان، اساسا برد و مفهوم یاد و محور احساس کردن و به حرکت درآمدن می‌چرخد، که در یک ارتباط دوگانه هم زمان قرار دارند و ... هر دو دارای تجلی مشترک در یک تضاد دور و نزدیک هستند. در کار بیان بدنی، حضور بدن در جهان اشکال، هستی خود را در کار تدریجی حرکات بیانی به دست می‌آورد. بنابراین حرکات بیانی شکلی است که یک بدن فعال به خود می‌گیرد و به یمن ارتباط ما بین احساس کردن و به حرکت درآوردن به وجود می‌آید هم چنان که از طریق تضاد دور ـ نزدیک، بحران فضای شخصی ـ فضای بیگانه و رابطه من ـ دیگری.فن بیانی می‌خواهد نقایصی را که در درون بدن من، میان من و جهان و من و دیگری وجود دارد، با برگردان وحدتی معنادار به آن، از میان بردارد".

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هانری بوسو

هانری بوسو

در حال حاضر مطلبی درباره هانری بوسو نویسنده بیان بدنی بازیگر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


کلود شالاگیه

کلود شالاگیه

در حال حاضر مطلبی درباره کلود شالاگیه نویسنده بیان بدنی بازیگر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

قطب الدین صادقی

در حال حاضر مطلبی درباره قطب الدین صادقی مترجم کتاب بیان بدنی بازیگر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

قطب الدین صادقی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید