بنر بالای صفحه
لشکر خوبان
لشکر خوبان لشکر خوبان

فروش ویژه

کتاب لشکر خوبان

معرفی کتاب لشکر خوبان

(5)
کتاب لشکر خوبان (خاطرات مهدی قلی رضایی)، اثر مهدی قلی رضایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 255,000 21%

201,450

255,000 21% 201,450

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
19%
(1)
26%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مهدی قلی رضایی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 808
انتشارات: سوره مهر وزن: 939
شابک: 9782811753719 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

در اين کتاب براي نخستين بار از وقايع لشکر عاشورا سخن به ميان آمده و شخصيت‌پردازي ملموس و موثر معصومه سپهري از قهرمان داستان (مهدي‌ قلي رضايي) در مجموع شخصيت نوجواني را به تصوير مي‌کشد که با جديت، عزم و همتي ستودني، سخت‌ترين و خطيرترين لحظات ميدان‌هاي حادثه و حماسه را تجربه کرده و از هر ماموريت و عملياتي، به يادگار زخمي برداشته که هنوز هم با اوست و هرگز لحظه‌اي از خود جدايشان نمي‌کند. از برجسته‌ترين ويژگي‌هاي اين کتاب مي‌توان به ارائه اطلاعاتي جديد درباره لشکر عاشورا و نقش واحدهاي اطلاعاتي در جبهه‌هاي هشت سال دفاع ... مقدس اشاره کرد. اين کتاب، خاطرات داستاني مهدي قلي رضايي از رزمندگان آذربايجان است. وي در روايت خود، جنگ را نه از منظر خاطره، بلکه گاه از چشم يک منتقد نگريسته است و همين شايد بتواند گامي نو در فهم زواياي گوناگون نبرد هشت ساله مردم ايران باشد. اين کتاب توسط رهبر معظم انقلاب مورد تقدير قرار گرفته و تقريظي هم بر آن نوشته‌اند.


گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

برين بالا، وصيت نامه‌تونو بنويسين... خيلي زور زدم تا توانستم خودم را کنترل کنم و ابراز احساسات نکنم. دو روز بعد از آن شبِ بيقرار، فتوکپي دستکاري شده شناسنامه‌ام را با خود به محل ثبت نام برده بودم. چه لذتي داشت يک شبه بزرگ شدن! مسئول ثبت نام علي رغم نگاه‌هايش که مي‌گفت «مثل اين که تو چند روز قبل هم آمده بودي و...» ايرادي نگرفت و اسمم را در ليست نوشت. مدارکم را گرفت و براي اولين کار قرار شد وصيت‌نامه بنويسم. خودکار قرمزم را توي مشت مي‌فشردم. مي‌خواستم وصيت‌نامه‌ام را با رنگ قرمز، به نشانه اين که دارم با خون وصيت مي‌کنم، ... بنويسم اما در برابر سفيدي کاغذي که قرار بود وصيت‌نامه من باشد، دست و پايم را گم کرده بودم. براي اولين بار در عمرم داشتم به صورت جدي به مرگ فکر مي‌کردم. ياد وصيت‌نامه‌هاي شهدا که تا آن روز خوانده بودم، افتادم. «بسم الله الرحمن الرحيم» را نوشتم و همه چيز به خوبي پيش رفت. وصيت‌نامه سُرخم را امضا کردم و تحويل دادم. آن‌ها هم در عوض يک دست لباسِ خاکي بسيجي به من دادند و تاريخ اعزام را گفتند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهدی قلی رضایی

مهدی قلی رضایی

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی قلی رضایی نویسنده لشکر خوبان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید