بنر بالای صفحه
راهنمای عملی پرورش هوش هیجانی کودکان
راهنمای عملی پرورش هوش هیجانی کودکان

فروش ویژه

کتاب راهنمای عملی پرورش هوش هیجانی کودکان

معرفی کتاب راهنمای عملی پرورش هوش هیجانی کودکان

(4)
کتاب راهنمای عملی پرورش هوش هیجانی کودکان، اثر شهناز بهمن - هلن مفینی ، با ترجمه علی فرهادیان و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 110,000 24%

83,600

110,000 24% 83,600

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب راهنمای عملی پرورش هوش هیجانی کودکان اثر شهناز بهمن ، هلن مفینی نشر دانژه منتشر شده است.
    کتاب حاضر پس از نگاه کلی به هوش هیجانی و مولفه های آن،ضرورت تقویت هوش هیجانی معلمان،ایجاد محیط یادگیری مثبت،آماده سازی برای یادگیری،رهایی از فشار روانی،در پنج فصل نخستمورد کندوکاو قرار می دهد.در فصول بعدی کتاب تاثیر قصه گویی،شعر،موسیقی،نمایش و به طور کلی هنر را در پرورش هوش هیجانی کودکان با ذکر مثال های عملی و روش های کاربردی توصیح می دهد و دست آخر رابطه خانه و مدرسه،قدرت تفکر و هنر مشاهده و نقش آن ها را در هوش هیجانی به تصویر می کشد.امید است این کتاب
...
  • مورد استقبال معلمان،والدین و همه کسانی قرار گیرد که دغدغه اصلی آن ها سلامت کودکان است.

مشخصات محصول

نویسنده: شهناز بهمن - هلن مفینی ویرایش: -
مترجم: علی فرهادیان و دیگران تعداد صفحات: 200
انتشارات: دانژه وزن: 233
شابک: 9786002500366 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شهناز بهمن

شهناز بهمن

در حال حاضر مطلبی درباره شهناز بهمن نویسنده راهنمای عملی پرورش هوش هیجانی کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


هلن مفینی

هلن مفینی

در حال حاضر مطلبی درباره هلن مفینی نویسنده راهنمای عملی پرورش هوش هیجانی کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علی فرهادیان و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره علی فرهادیان و دیگران مترجم کتاب راهنمای عملی پرورش هوش هیجانی کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی فرهادیان و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید