رازهای مردان متأهل خوشبخت
رازهای مردان متأهل خوشبخت

کتاب رازهای مردان متأهل خوشبخت

معرفی کتاب رازهای مردان متأهل خوشبخت

(4)
کتاب رازهای مردان متأهل خوشبخت (هشت شگرد برای تصاحب همیشگی قلب همسرتان)، اثر اسکات هالتزمن - ترزا فوی دی گرونیمو ، با ترجمه نیره اقبالیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1393 توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
1%
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • شما می‌توانید همچنان كله‌شق باقی بمانید؛ البته تا زمانی که از آن برای سرسختی در تلاش برای زناشویی خود و خوشبخت كردن همسرتان استفاده كنید.
    دانگ (در به هم كوبیده می‌شود)!این صدایی است كه هر سال یك‌میلیون مرد امریكایی می‌شنوند؛ یعنی زمانی كه همسران آن‌ها، در را پشت سرشان، به هم می‌كوبند و آن‌ها را به دادگاه طلاق می‌كشانند. طی سه نسل، میزان طلاق از چهارده‌درصد به تقریباً نیمی از ازدواج‌ها افزایش یافته است؛ اما با آن‌كه این «اپیدمی ملی» در همه‌جا گزارش می‌شود، به‌ندرت این حقیقت را می‌شنوید كه این زن‌ها هستند كه به محققان می‌گویند در زندگی زناشویی خود، خوشبخت نیستند. در حقیقت، زن‌ها عامل دو سوم جدایی‌ها هستند.چنین چیزی چگونه می‌تواند روی دهد؟ آیا بهتر نیست كه زن‌ها به‌جای این‌كه رابطه‌ی زناشویی خود را پایان‌یافته اعلام كنند، در حل مشكلات آن بکوشند؟ انتظار می‌رود كه زن‌ها در امر روابط، استاد باشند. آن‌ها به روان‌درمانگران مراجعه می‌كنند، به تماشای صحبت مشاوران تلویزیونی می‌نشینند، مقالات مجله‌ها را می‌خوانند یا در كتاب‌های خودیاری، به‌دنبال پاسخ مشكلات می‌گردند، اما هنوز هم زندگی زناشویی آن‌ها زیر پایشان لگدمال می‌شود. چرا زن‌ها نمی‌توانند جریان طلاق را متوقف و زندگی زناشویی خود را به مسیر درست هدایت كنند؟ علت این است كه در بیشتر موارد، این مرد است كه مورد اعتراض زن قرار دارد و بنابراین، مشكلات زندگی زناشویی فقط زمانی حل‌وفصل می‌شود كه مردها كاری برای بهبود رابطه انجام دهند.مردها باید این چالش را بپذیرند. در غیر این صورت زن‌ها مسلماً آن‌ها را از خانه بیرون خواهند كرد و پس از بسته شدن در خانه، پیامدهای ویرانگر طلاق به شكل زیر پیش می‌آید:خانواده‌های از هم پاشیده، ویرانی مالی، افت روحی و جسمی و فرزندان آسیب‌دیده.

مشخصات محصول

نویسنده: اسکات هالتزمن - ترزا فوی دی گرونیمو ویرایش: -
مترجم: نیره اقبالیان تعداد صفحات: 368
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 382
شابک: 9789642365234 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1393
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اسکات هالتزمن

اسکات هالتزمن

در حال حاضر مطلبی درباره اسکات هالتزمن نویسنده رازهای مردان متأهل خوشبخت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ترزا فوی دی گرونیمو

ترزا فوی دی گرونیمو

در حال حاضر مطلبی درباره ترزا فوی دی گرونیمو نویسنده رازهای مردان متأهل خوشبخت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نیره اقبالیان

در حال حاضر مطلبی درباره نیره اقبالیان مترجم کتاب رازهای مردان متأهل خوشبخت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نیره اقبالیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید