بنر بالای صفحه
کنسرو غول
کنسرو غول

فروش ویژه

کتاب کنسرو غول

معرفی کتاب کنسرو غول

(2)
کتاب کنسرو غول (رمان نوجوان136)، اثر مهدی رجبی ، با ترجمه مترجم آتوسا صالحی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات افق ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,200 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 165,000 26%

122,100

165,000 26% 122,100

محصولات مرتبط

(2)
18%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
23%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • كنسرو غول(رمان نوجوان) اثر مهدی رجبی نشر افق منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: مهدی رجبی ویرایش: -
مترجم: مترجم آتوسا صالحی تعداد صفحات: 216
انتشارات: افق وزن: 190
شابک: 9789643699680 تیراژ: 2200
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(برنده نشان نقره ای لاک پشت پرنده 1394،برگزیده ی جشنواره کتابهای برتر 1394،رمان شایسته ی تقدیر شورای کتاب کودک 1394،در قهرست کتابهای خواندنی کلاغ سفید در سال 2015)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهدی رجبی

مهدی رجبی

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی رجبی نویسنده کنسرو غول در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم آتوسا صالحی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم آتوسا صالحی مترجم کتاب کنسرو غول در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم آتوسا صالحی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید