بنر بالای صفحه
مجموعه تاتی های همچین و همچین
مجموعه تاتی های همچین و همچین مجموعه تاتی های همچین و همچین

فروش ویژه

کتاب مجموعه تاتی های همچین و همچین

معرفی کتاب مجموعه تاتی های همچین و همچین

(3)
کتاب مجموعه تاتی های همچین و همچین (9جلدی،باجعبه)، اثر ناصر کشاورز ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قدیانی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی بغلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 270,000 29%

194,400

270,000 29% 194,400
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

گروه سنی الف 3 تا 6 ساله نوباوه پیش دبستانی مهد کودک

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(3)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ناصر کشاورز ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 90
انتشارات: قدیانی وزن: 400
شابک: 9786002513892 تیراژ:
اندازه (قطع) : بغلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این مجموعه شامل 9 کتاب بسیار کوچک در یک بسته می باشد. در این 9 جلد شعرهای زیبا و ساده برای کودکانی با سنین 1 تا 3 سروده شده است. اندازه ی کوچک این کتاب ها به نحوی است که کودک قادر است تا کتاب را در دستان کوچک خود بگیرد و صفحات ضخیم آن به شکلی است که کودک می تواند آن ها را ورق بزند. کودک در این اشعار با عنوان " تاتی " مخاطب قرار داده شده است. در هر چند خط شعر متناسب با عنوان مجموعه وجود دارد و در صفحه مقابلش تصاویری از خردسالان در حال انجام کارهایی با مضمون شعرها می توان دید. تماشای تصاویر خردسالان برای هم سالانشان جذاب می باشد. این کتاب ها اقتباسی از نمونه ... های خارجی از این دست می باشند، که در ایران برای کودکان ایرانی بازسرایی شده است. عناوین این 9 جلد عبارتند از: تاتی بغلی، تاتی سرسری، تاتی توپی، تاتی خندون، تاتی کتابی، تاتی خواب خوابی، تاتی حمومی، تاتی شماری و تاتی دولپی می باشند.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

تاتی کتابی تاتی کتابی کتابو وا کرد نقاشی هاشو نگاه نگا کرد تاتی کتاب رو ورق ورق زد از عکس های اون خوشش نیومد تو دنبال چی داری می گردی؟ نقاشی یا شعر؟ چی پیدا کردی؟   تاتی خواب خوابی خوابم میاد آآآ خمیازه دارم چشمامو باید رو هم بذارم چشاشو بستم تو رختخوابم وول می خورم تا کم کم می خورم تا کم کم بخوابم خوابیده تاتی ساکت باشین هیس! دور لبش باز یه کم شده خیس این تاتی خوابه چی خواب می بینه؟ تو آسمونه یا رو زمینه!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ناصر کشاورز

ناصر کشاورز

در حال حاضر مطلبی درباره ناصر کشاورز نویسنده مجموعه تاتی های همچین و همچین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید