آثار استاد محمود فرشچیان نیایش نور
آثار استاد محمود فرشچیان نیایش نور

کتاب آثار استاد محمود فرشچیان نیایش نور

معرفی کتاب آثار استاد محمود فرشچیان نیایش نور

(2)
کتاب آثار استاد محمود فرشچیان (نیایش نور)،(2زبانه،گلاسه،باقاب)، اثر محمود فرشچیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات گویا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(6)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
6%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمود فرشچیان ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 160
انتشارات: گویا وزن: 2000
شابک: 9789647610667 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مینیاتور:محمود فرشچیان،خطاط:کاوه اخوین،نوع خط:نستعلیق،2زبانه(فارسی،انگلیسی)،گلاسه،باقاب)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمود فرشچیان

محمود فرشچیان

در حال حاضر مطلبی درباره محمود فرشچیان نویسنده آثار استاد محمود فرشچیان نیایش نور در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

1 نظر
  • 1402/09/19 11:09:51
شاملو

محمود فرشچیان در طول دوران خلاقیت خود، با نگاهی آزاد و خلاقانه به موضوعات مختلف، آثاری بی‌نظیر خلق کرده است. او از قالب‌های شعری سنتی استفاده می‌کند، اما در عین حال با نوآوری‌های خود سبک خاصی را در شعر ایجاد می‌کند. زبان روان و تصویرسازی زیبا از ویژگی‌های شعرهای فرشچیان است. او موضوعاتی از جمله عشق، زندگی، طبیعت، مرگ و نیز مسایل اجتماعی را در آثار خود مورد بررسی قرار می‌دهد.

در کنار فعالیت‌های ادبی، فرشچیان به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرا در زمینهٔ موسیقی نیز فعالیت دارد. او ترانه‌هایی را برای خوانندگان معروفی مانند محسن چاوشی، شهرام ناظری و سیاوش قمیشی نوشته و آهنگسازی کرده است. آهنگ‌های وی به سبک‌های متنوعی از جمله پاپ، راک و فولک است.

محمود فرشچیان به دلیل زبان شفاف و احساسی، استعداد نوآوری و ارتباط تنگاتنگ با مخاطبان، طرفداران بسیاری در ایران و حتی خارج از کشور دارد. آثار او نه تنها در حوزهٔ ادبیات بلکه در صنعت موسیقی نیز شهرت و شناخت دارند.

اطلاعاتی دربارهٔ فعالیت‌ها و آثار محمود فرشچیان در حوزهٔ سینما نیز وجود دارد. او متن‌نویس و آهنگساز برخی از موسیقی‌های فیلم‌های مشهور ایرانی بوده است، که به تولید اثرهایی مانند "عروسی بابا" و "عروسی من" کمک کرده است.


دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید