بنر بالای صفحه
100 پرسش و پاسخ درباره ام اس
100 پرسش و پاسخ درباره ام اس

کتاب 100 پرسش و پاسخ درباره ام اس

معرفی کتاب 100 پرسش و پاسخ درباره ام اس

(2)
کتاب 100 پرسش و پاسخ درباره ام اس، اثر ویلیام آ.شرماتا ، با ترجمه پروین امامی شوشتری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 50,000 19%

40,500

50,000 19% 40,500

محصولات مرتبط

(2)
19%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
19%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حاضر که از مجموعه ی یکصد پرسش و پاسخ است در قالب شش بخش تدوین شده که با طرح پرسش های ضروری به گونه ای علمی در مورد ام ای،دستگاه عصبی،شایع ترین علایم ام اس، تشخیص، پیش آگهی و انواع ام اس در سه بخش اول مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.در بخش چهارم و پنجم کتاب عوامل موثر در ایجاد ام اس، تغییراتی که ام اس در زندگی روزمره ایجاد می کند و نحوه ی مقابله با مشکلات،زندگی کردن با فرد مبتلا به ام اس و سرانجام در بخش ششم انواع درمان های دارویی،روان درمانی و درمان های جایگزین توضیح داده می شود. امید است این کتاب مورد استفاده مبتلایان،مراقبان و متخصصان قرار گیرد.
...

مشخصات محصول

نویسنده: ویلیام آ.شرماتا ویرایش: -
مترجم: پروین امامی شوشتری تعداد صفحات: 192
انتشارات: دانژه وزن: 231
شابک: 9786002500663 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویلیام آ.شرماتا

ویلیام آ.شرماتا

در حال حاضر مطلبی درباره ویلیام آ.شرماتا نویسنده 100 پرسش و پاسخ درباره ام اس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پروین امامی شوشتری

در حال حاضر مطلبی درباره پروین امامی شوشتری مترجم کتاب 100 پرسش و پاسخ درباره ام اس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پروین امامی شوشتری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید