بنر بالای صفحه
فرهنگ واژگان برند
فرهنگ واژگان برند

کتاب فرهنگ واژگان برند

معرفی کتاب فرهنگ واژگان برند

(2)
کتاب فرهنگ واژگان برند (راه کارهای تبلیغات و بازاریابی38)، اثر اینتر برند ، با ترجمه احمد روستا - کبری سبزعلی یمقانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات سیته ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 120,000 19%

97,200

120,000 19% 97,200
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(4)
14%
قیمت قبل
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
16%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
1%
(1)
6%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  •  
این کتاب بیش از این که یک فرهنگ باشد، یک رفیق و همراه ارزشمند برای تمامی آن افرادی است که برندها را ایجاد و مدیریت می‌کنند، و فهرست جامع اصطلاحات هر موضوعی را به تفصیل پوشش می‌دهد، 
    امروزه کسب و کار برای موفقیت بیش از پیش به برندینگ و نام تجاری نیاز پیدا کرده است به طوری که بخش مهم و ضروری آن به شمار می روند. اثر پیش رو تمامی لغات و اصطلاحات موجود در زمینه برندینگ را توضیح داده و راهنمای ساخت نام تجاری بزرگ و طراحی آن است. این کتاب به تمام مدیران اجرایی، دانشجویان وکارشناسان بازاریابی پیشنهاد می شود.
    گزیده ای از کتاب اعتبار به معنای اعتقاد
...
  • مشتریان به نام تجاری در عمل به قول خود است که به طور اساسی، از طریق هماهنگی در یک دوره زمانی بلندمدت تر، یا در مدت زمان کوتاه تر، توسط شیوه متقاعد کنندگی و تشویقی برنامه های تبلیغی به دست می آید.مهم ترین معیار قابل بحث نام تجاری، اعتبار است. هر خدشه ای به اعتبار، بر شهرت و ارزش ویژه ی نام تجاری تاثیر می گذارد و نیز بر عملکرد مالی نام تجاری تاثیر خواهد گذاشت.

مشخصات محصول

نویسنده: اینتر برند ویرایش: -
مترجم: احمد روستا - کبری سبزعلی یمقانی تعداد صفحات: 228
انتشارات: سیته وزن: 265
شابک: 9786005253344 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اینتر برند

اینتر برند

در حال حاضر مطلبی درباره اینتر برند نویسنده فرهنگ واژگان برند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

احمد روستا

در حال حاضر مطلبی درباره احمد روستا مترجم کتاب فرهنگ واژگان برند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

احمد روستا

کبری سبزعلی یمقانی

در حال حاضر مطلبی درباره کبری سبزعلی یمقانی مترجم کتاب فرهنگ واژگان برند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

کبری سبزعلی یمقانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید