بنر بالای صفحه
اسپانیایی در 30 روز
اسپانیایی در 30 روز

فروش ویژه

کتاب اسپانیایی در 30 روز

معرفی کتاب اسپانیایی در 30 روز

(2)
کتاب اسپانیایی در 30 روز، اثر الیزابت گراف ریمان ، با ترجمه محمد علیدوست ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 180,000 22%

140,400

180,000 22% 140,400
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

زبان سایر زبان ها

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
22%
فروش ویژه
(5)
19%
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(1)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: الیزابت گراف ریمان ویرایش: -
مترجم: محمد علیدوست تعداد صفحات: 288
انتشارات: شباهنگ وزن: 448
شابک: 9786001301018 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب آموزش زبان اسپانیایی در 30 روز Español en 30 días



 زبان اسپانیایی در دنیای کنونی جایگاه دوم را در سطح بین‌المللی دارد و میلیون‌ها نفر در جهان به زبان اسپانیایی حرف می‌زنند. همچنین به دلیل شیرینی و سادگی آن روز‌به‌روز بر تعداد متکلمان و علاقمندان این زبان افزوده می‌شود. پیش‌بینی شده که تا سال 2050 کلیه ساکنین قاره امریکای شمالی به زبان اسپانیایی صحبت کنند. کتاب آموزش زبان اسپانیایی در ۳۰ روز یک پیشنهاد ارزشمند برای یادگیری ... زبان اسپانیایی در کم‌ترین زمان ممکن است.



منبعی ارزشمند برای آموزش کامل زبان اسپانیایی: معرفی کتاب آموزش زبان اسپانیایی در ۳۰ روز



 کتاب آموزش زبان  اسپانیایی در ۳۰ روز به آموزش کامل و طبقه‌بندی شده واژگان، مکالمه روان، گرامر و کاربرد آن در جمله‌نویسی می‌پردازد. بیشتر مکالمات جملات کوتاه، ساده و کاربردی هستند تا زبان‌آموز بتواند به‌سادگی آن‌ها را به‌خاطر بسپارد. همچنین نمونه‌های متنوعی برای تمرین با کلید واژگان جداگانه برای هر درس در این کتاب به چشم می‌خورد. بنابراین زبان‌آموز پس از یادگیری می‌تواند میزان توانایی خود را بسنجد و در پایان دوره آموزشی می‌تواند در مورد موضوعات عمومی و موقعیت‌های روزمره صحبت کند.



 این کتاب که تألیف الیزابت گراف ریمان است و توسط محمد علیدوست ترجمه شده می‌تواند نام خود را به‌عنوان کتابی خودخوان درخشان کند و مدرسین هم می‌توانند از آن در کلاس‌های آموزشی استفاده نمایند.



کتاب آموزش زبان اسپانیایی در ۳۰ روز برای دانشجویان و علاقه‌مندان به تحصیل،کار و مهاجرت به کشورهای اسپانیایی زبان که در سطح A2 قرار دارند، گزینه بسیار مناسبی است و در چارچوب استانداردهای آموزشی اروپا قرار دارد. در حقیقت این کتاب به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی به نتیجه مورد نظر خود برسید.



کتاب آموزش زبان اسپانیایی در 30روز چه چیزی را آموزش می‌دهد؟



یکی از نکات مهم کتاب آموزش زبان اسپانیایی در ۳۰ روز، داستان ادامه‌دار از ابتدا تا پایان دوره آموزشی است که زبان‌آموز را ترغیب به دنبال‌کردن درس می‌کند. تمرین‌های متنوع با درجه سختی متفاوت سبب می‌شود تا مخاطب مطالب درسی را عمیق و پایدار به‌خاطر بسپارد. آموزش مکالمه وگرامر مورد نیاز روزمره و کاربردی  یکی دیگر از ویژگی‌های این کتاب است که هر زبان‌آموزی را مشتاق یادگیری می‌کند. همچنین این کتاب راه‌هایی را برای درک صحیح مفهوم جملات آموزش می‌دهد. خصوصیت ارزشمند دیگر کتاب، آموزش زبان اسپانیایی در ۳۰ درس است و این ویژگی می‌تواند بهترین گزینه برای  افرادی باشد که فرصت کافی برای حضور در کلاس‌های آموزشی را ندارند.



زبان‌آموز با خواندن این کتاب خود را در محیطی مانند کلاس‌های آموزشی تصور می‌کند و پس از اتمام کتاب، توانایی بیان منظور و برطرف کردن نیازهای اصلی خود در کشور اسپانیایی زبان را خواهد داشت. پس اگر شما هم مشتاق هستید که زبان اسپانیایی را به‌آسانی یاد بگیرید، این کتاب پیشنهاد مناسبی برای شماست.



متعلقات کتاب آموزش زبان اسپانیایی در ۳۰ روز



کتاب آموزش اسپانیایی در ۳۰ روز به‌همراه یک CD در دسترس است. در این CD دیالوگ‌هایی از زندگی روزمره سفر، کار و حرفه با دو سرعت آهسته و معمولی ضبط شده‌است که به زبان‌آموز کمک می‌کند تا واژگان و تلفظ آن‌ها را تمرین کند.



«این کتاب توسط انتشارات شباهنگ به چاپ رسیده‌است. »





نویسنده

مختصری درباره نویسنده

الیزابت گراف ریمان

الیزابت گراف ریمان

در حال حاضر مطلبی درباره الیزابت گراف ریمان نویسنده اسپانیایی در 30 روز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد علیدوست

در حال حاضر مطلبی درباره محمد علیدوست مترجم کتاب اسپانیایی در 30 روز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد علیدوست

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید