بنر بالای صفحه
روان شناسی رنگ ها
روان شناسی رنگ ها

فروش ویژه

کتاب روان شناسی رنگ ها

معرفی کتاب روان شناسی رنگ ها

(5)
کتاب روان شناسی رنگ ها (با آزمون رنگ خود را بهتر بشناسید!)، اثر ماکس لوشر ، با ترجمه حمیدرضا بلوچ ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 120,000 26%

88,800

120,000 26% 88,800
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

روان شناسی فلسفه و روان شناسی

محصولات مرتبط

(1)
21%
فروش ویژه
(1)
3%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
فروش ویژه
(9)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حاضر در سال های مختلف توسط مترجمان و ناشران متفاوت منتشر شده
    بسیاری از افراد معتقدند که رنگ ها از قدرت بالایی برخوردارند، آن ها بر روحیات، رفتار، شخصیت و انرژی انسان تاثیری بسزا دارند و از روی میزان علاقه و واکنش هر فرد به رنگ های گوناگون می توان اطلاعات بسیاری از شخصیت او، درون گرا یا برون گرا بودن، آرام یا هیجانی بودن، شجاعت یا ترسویی و… بدست آورد. این کتاب مجموعه ای از تست های شخصیت شناسی را در خود جای داده که مبنای آن ها بر پایه رنگ می باشد، هرچند که این نظریات به طور قطع اثبات نشده اند و آزمون ها تنها بر پایه تجربیات نویسنده ایجاد شده
...
  • اند، اما می توانند ساعات خوشی را برای شما به وجود بیاورند.
    گزیده ای از کتاب واکنش غریزی به رنگ بر حسب تضاد، عاملی است که به تست لوشر اعتبار می بخشد و حتی در مواردی که فرد دچار ضعف درک رنگ یا کوررنگی است عمل می کند. زیرا پذیرش یک رنگ خاص از لحاظ جسمانی، به نیاز انسان برای تقویت نسوج (آنابولیسم) یا تخریب آن ها (کاتابولیسم) بستگی دارد. چنانچه انسان از نظر روحی و جسمی به آرامش، تجدید قوای جسمانی و رهایی از فشارهای روحی نیاز داشته باشد بر اساس واکنش غریزی رنگ های تیره را انتخاب می کند و اگر برعکس، به کار و تلاش جسمانی و خلاقیت فکری نیاز داشته باشد بر اساس واکنش غریزی خود رنگ های روشن را انتخاب خواهد کرد. استینک اعتبار تست لوشر را در مورد افراد مبتلا به کوررنگی مورد آزمایشات متعدد قرار داده است. او ناتوانی های افراد مبتلا به کور رنگی قرمز-سبز (به طور کلی و جزئی) را مورد بررسی  قرار داد و نشان داد «در تست لوشر هیچ نیازی به قدرت بینایی رنگ ها وجود ندارد و کور رنگی تاثیری بر نتایج آن نمی گذارد.»

مشخصات محصول

نویسنده: ماکس لوشر ویرایش: -
مترجم: حمیدرضا بلوچ تعداد صفحات: 228
انتشارات: شباهنگ وزن: 282
شابک: 9786001300738 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کتاب حاضر در سال های مختلف توسط مترجمان و ناشران متفاوت منتشر شده)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ماکس لوشر

ماکس لوشر

در حال حاضر مطلبی درباره ماکس لوشر نویسنده روان شناسی رنگ ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حمیدرضا بلوچ

در حال حاضر مطلبی درباره حمیدرضا بلوچ مترجم کتاب روان شناسی رنگ ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمیدرضا بلوچ

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید