بنر بالای صفحه
نظریه نوین مددکاری اجتماعی نشر دانژه
نظریه نوین مددکاری اجتماعی نشر دانژه

قیمت قبل

کتاب نظریه نوین مددکاری اجتماعی نشر دانژه

معرفی کتاب نظریه نوین مددکاری اجتماعی نشر دانژه

(4)
کتاب نظریه نوین مددکاری اجتماعی، اثر مالکوم پین ، با ترجمه طلعت الهیاری - اکبر بخشی نیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 410,000

234,000

  234,000

محصولات مرتبط

(2)
19%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
19%
(2)
19%
فروش ویژه
(2)
11%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حاضر مجموعه جامعی است پیرامون نظریه های مددکاری اجتماعی که چگونگی ساخت و کاربرد آن را مورد بررسی قرار می دهد، طیفی از این نظریه ها ارائه می سازد که تمامی فعالیت های بین المللی در این زمینه را آشکار می کند و دیدگاه های غربی و غیر غربی، فرهنگی و معنوی متفاوت را مورد توجه قرار می دهد و رویکردهای رایج در مددکاری اجتماعی را روشن می سازد.
    گزیده ای از کتاب مددکاری اجتماعی فی النفسه بازتابی است زیرا به تقاضاهای افراد به خدمات پاسخ می دهد، خدماتی که تحت تاثیر مددکاران است. توسعه نظری این واقعیت را منعکس می کند. زیرا ما نظریه هایی را که از برآوردن تقاضاهایی
...
  • که عملا بعمل می آید ناتوان هستند، رد کرده یا اصلاح می کنیم. بنابراین، نظریه در تعامل بین افکار و عقاید و واقعیت ها ساخته می شود و واسطه اش انسان هایی هستند که در این تعامل شرکت دارند. آنگونه که مراجعان واقعیت های زندگیشان را تجربه و درک می کنند، اثر می گذارد بر اینکه چگونه مددکاران درباره نظریه های عملی اشان فکر می کنند. موسسات بر هردوی اینها (مراجع و مددکار) تاثیر و نفوذ داشته و به آنها واکنش نشان می دهد، و هرسه با یکدیگر نوعی از مددکاری اجتماعی را می سازند. مددکاری اجتماعی که این سه عنصر می سازند تاثیر می گذارد بر اینکه مددکاری اجتماعی چیست و چگونه در جای دیگری دیده می شود.

مشخصات محصول

نویسنده: مالکوم پین ویرایش: -
مترجم: طلعت الهیاری - اکبر بخشی نیا تعداد صفحات: 584
انتشارات: دانژه وزن: 816
شابک: 9786005510959 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(فلسفه خدمات اجتماعی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مالکوم پین

مالکوم پین

در حال حاضر مطلبی درباره مالکوم پین نویسنده نظریه نوین مددکاری اجتماعی نشر دانژه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

طلعت الهیاری

در حال حاضر مطلبی درباره طلعت الهیاری مترجم کتاب نظریه نوین مددکاری اجتماعی نشر دانژه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

طلعت الهیاری

اکبر بخشی نیا

در حال حاضر مطلبی درباره اکبر بخشی نیا مترجم کتاب نظریه نوین مددکاری اجتماعی نشر دانژه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

اکبر بخشی نیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید