غزلیات شیرین صائب تبریزی
غزلیات شیرین صائب تبریزی غزلیات شیرین صائب تبریزی

فروش ویژه

کتاب غزلیات شیرین صائب تبریزی

معرفی کتاب غزلیات شیرین صائب تبریزی

(5)
کتاب غزلیات شیرین صائب تبریزی (تازه هایی از ادبیات کهن برای نوجوانان)، اثر محمدعلی صائب تبریزی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 125,000 29%

88,750

125,000 29% 88,750

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمدعلی صائب تبریزی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 220
انتشارات: پیدایش وزن: 260
شابک: 9789643496449 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

صائب تبریزی اثری گردآوری شده توسط هادی خورشاهیان و احسان عظیمی گردآوری با تصویرگری مریم نیکخواه ابیانه است. کتاب غزلیات خواندنی صائب تبریزی از مجموعه ادبیات کهن برای گروه سنی نوجوان 14+ سال است.

صائب تبریزی بزرگ‌ترین غزل‌سرای قرن ۱۱ هجری و از نامدارترین شاعران دوران صفویه است. او که هم‌عصر ملاصدرا و میرداماد است، همیشه مورداحترام بزرگان دربار هند، دربار ایران و مردم بود.

از صائب حدود ۷۴ هزار بیت غزل و تعدادی مثنوی، قصیده و شعر ترکی به جای مانده است.

منبع: ناشر کتاب

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

صائب تبریزی پس از بیدل نقطه اوج سبک هندی محسوب می‌شود.

شاعران سبك هندی بیشترین تلاش‌شان را صرف پیدا كردن معانی دور از ذهن كرده‌اند؛ اما در عین حال سعی می‌كنند شعرهایشان را با استفاده از زبان روزمره به مردم نزدیك كنند هرجند كه پیدا كردن بعضی از معانی بسیار سخت است…

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدعلی صائب تبریزی

محمدعلی صائب تبریزی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدعلی صائب تبریزی نویسنده غزلیات شیرین صائب تبریزی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید