بنر بالای صفحه
تبلیغات و فرهنگ مرزهای تعامل و تقابل
تبلیغات و فرهنگ مرزهای تعامل و تقابل

قیمت قبل

کتاب تبلیغات و فرهنگ مرزهای تعامل و تقابل

معرفی کتاب تبلیغات و فرهنگ مرزهای تعامل و تقابل

(4)
کتاب تبلیغات و فرهنگ:مرزهای تعامل و تقابل (راه کارهای تبلیغات و بازاریابی40)، اثر عیسی کشاورز ، با ترجمه مترجم مهدی جلالی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1393 توسط انتشارات سیته ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 110,000

55,000

  55,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
3%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • در کتاب تبلیغات و فرهنگ، نویسنده به شیوه‌ای اصولی به مبحث رابطه‌ی تبلیغات و فرهنگ و مرزهای تعامل و تقابل این دو در جوامع انسانی با تأکید بر جامعه‌ی ایرانی پرداخته است.

    کتاب شامل دو بخش است. بخش نخست با عنوان «تبلیغات» به طور عمده به تعریف‌ها و راهبردها پرداخته و به معرفی انواع رسانه‌ها و تناسب آن‌ها با موضوع تبلیغ و روش تبلیغ نظر دارد. نویسنده در بررسی تبلیغات تجاری نقش‌های مختلفی نظیر نقش بازاریابی، نقش ارتباطی، نقش اقتصادی، نقش اجتماعی و... قائل می‌شود و با توجه به این نقش‌ها، هدف‌هایی را تعیین می‌کند و راهبردهایی را جهت رسیدن به این
...
  • اهداف که در صنعت تبلیغات به کار گرفته می‌شوند، معرفی می‌نماید. 
بخش دوم، عنوان «فرهنگ» به خود گرفته است. در این بخش، نویسنده بر آن است تا با تعریف اجمالی از فرهنگ، مشخصه‌ها و ابعاد آن به بحث‌های نظری پیرامون فرهنگ و تبلیغات بپردازد. نویسنده بر این باور است که تبلیغاتی اثربخش خواهد بود که بتواند با مقتضیات فرهنگی جامعه خود را انطباق دهد.
 آنچه در خصوص این کتاب باید گفته شود، نگاه کردن آن است که به هیچ وجه جنبه‌ی انتزاعی ندارد و اگرچه مسائل به صورت تئوریک و نظری مطرح شده‌اند، اما با واقعیت‌های عینی ایران انطباق داده شده‌اند.

مشخصات محصول

نویسنده: عیسی کشاورز ویرایش: -
مترجم: مترجم مهدی جلالی تعداد صفحات: 232
انتشارات: سیته وزن: 277
شابک: 9786005253368 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1393

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

عیسی کشاورز

عیسی کشاورز

در حال حاضر مطلبی درباره عیسی کشاورز نویسنده تبلیغات و فرهنگ مرزهای تعامل و تقابل در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مهدی جلالی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مهدی جلالی مترجم کتاب تبلیغات و فرهنگ مرزهای تعامل و تقابل در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مهدی جلالی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید