هلی فسقلی در سرزمین غول ها
هلی فسقلی در سرزمین غول ها

فروش ویژه

کتاب هلی فسقلی در سرزمین غول ها

معرفی کتاب هلی فسقلی در سرزمین غول ها

(5)
کتاب هلی فسقلی در سرزمین غول ها (رمان کودک)، اثر شکوه قاسم نیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 29%

156,200

220,000 29% 156,200

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(1)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: شکوه قاسم نیا ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 396
انتشارات: پیدایش وزن: 300
شابک: 9786002961280 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1396
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها اثر شکوه قاسم‌نیا که برای کودکان گروه سنی 9+ سال نوشته شده است. شکوه قاسم‌نیا شاعر و نویسنده‌ی نام‌آشنای ادبیات کودک است. او تا کنون ۱۵۰ عنوان کتاب کودک نوشته‌است.


از شکوه قاسم‌نیا، شعر تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی «علی کوچولو»، «محله بهداشت» و «عمو پورنگ» را به خاطر داریم. فرشید شفیعی، نیز تصویرگری‌های این کتاب را انجام داده است.


هلی فسقلی با بچه غولی به نام شابی‌بی دوست می‌شود و با او به سرزمین غول‌ها می‌رود! مادر شا‌بی‌بی، هلی فسقلی را می‌بیند و می‌پسندد و او را برای پسرش خواستگاری می‌کند. اما پسر او کسی نیست جز دایی رستمِ هلی فسقلی. دایی رستم به جنگ غول “بل‌بله گوش” می‌رود و اسیر می‌شود. هلی فسقلی و شابی‌بی غوله تصمیم به نجات او می‌گیرند و سفر  پر ماجرا و خطرناک خود را به سرزمین بل‌بله گوش‌ها آغاز می‌کنند.


هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها را نشر پیدایش در دسته‌ی رمان کودک منتشر کرده است. این مجموعه علاوه بر سرگرم کردن کودک، او را با شخصیت‌های، خوی‌ها و وضعیت‌های متفاوت و متنوعی آشنا می‌کند.


منبع: ناشر کتاب

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

هلی فسقلی با بچه‌غولی به نام شابی‌بی دوست می‌شود و همراه او به سرزمین غول‌ها می‌رود. مادر شابی‌بی وقتی هلی را می‌بیند،‌ او را می‌پسندد و برای پسرش خواستگاری می‌کند. در ادامه داستان رویدادهای هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ای برای هلی اتفاق می‌افتد.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

یک خاله‌جان دارم که صورتش پر از خال است. صدایش می‌کنم خاله‌خال‌خالی.


خاله‌خال‌خالی من پیر است؛ از آن پیرزن‌های ریزه‌میزه‌ی زبر و زرنگ. البته او خاله‌ی راستکی‌ام نیست؛ اما من از صدتا خاله‌ی واقعی هم بیشتر دوستش دارم؛ برای همین است که قصه‌ام را با او شروع کرده‌ام.


خاله‌خال‌خالی با من زندگی می‌کند. یعنی راستش من با او زندگی می‌کنم. او به اندازه‌ی موهای سرش دوست و آشنا دارد. و شما باید بدانید که خاله‌خال‌خالی من موهای پرپشتی دارد. همیشه موهایش را یک گیس کلفت می‌بافد و پشت سرش گوچه‌فرنگی می‌کند.


حالا دیگر خودتان می‌توانید حدس بزنید که تعداد دوست‌های خاله‌خال‌خالی چقدر زیاد است!


یک چیز را باید بگویم! دوست‌های خاله‌جانم کمی عجیب و غریبند؛ یعنی مثل دوستان من و شما نیستند؛ کمی فرق دارند. من بعضی‌هایشان را دیده‌ام. راستی که تماشایی‌اند!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شکوه قاسم نیا

شکوه قاسم نیا

در حال حاضر مطلبی درباره شکوه قاسم نیا نویسنده هلی فسقلی در سرزمین غول ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید