توده یخی ما درحال ذوب شدن است
توده یخی ما درحال ذوب شدن است

قیمت قبل

کتاب توده یخی ما درحال ذوب شدن است

معرفی کتاب توده یخی ما درحال ذوب شدن است

(4)
کتاب توده ی یخی ما درحال ذوب شدن است، اثر جان کاتر - هولگر راتگبر ، با ترجمه مهسار مشتاق ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 150,000

70,000

  70,000

محصولات مرتبط

(2)
3%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • توده ی یخی در حال ذوب، می تواند نماد هر مشکلی باشد: ما انسان ها با پذیرفتن تغییرات، به کارگیری تجربیات دیگران و پشت سر گذاشتن شرایط دشوار می توانیم بر مشکلات پیروز شویم
    آیا می‌ دانید چرا اغلب افراد نسبت به تغییر در شرایط و ساختارها، مقاومت کرده و چگونه انگیزه ی تغییر در اطرافیان خود را از بین می‌ برند؟ آیا می‌ دانید اعمال تغییرات بدون آگاهی از شرایط منطقی، چه خطراتی را برای یک زندگی، مجموعه یا سازمان ایجاد می‌ کند؟ آیا می‌ دانید چگونه می‌ توان دیگران را نسبت به مشارکت در ایجاد تغییرات مثبت در یک مجموعه تشویق و ترغیب کرد؟ آیا می‌ دانید اصول پایه‌ ای مدیریتی «تغییر» چیست و چگونه موفقیت آن را تضمینمی‌ کند؟
    مقدمه: اگرچه همگان بروز رکود و یکنواختی در زندگی را نکوهش می‌ کنند و بر لزوم ایجاد پویایی و تغییر در زندگی خود و دیگران تأکید دارند، اما دانستن این نکته نیز ضروری است که ایجاد تغییرات مداوم و بی‌ منطق در زندگی و به اصطلاح از این شاخه به آن شاخه پریدن، پیامدهایی ناگوار برای افراد و مجموعه به همراه دارند. از سوی دیگر علی رغم اذعان به لزوم تغییر و پویایی، اغلب افراد به دلیل هراس از نتایج تغییر، در برابر تحول و دگرگونی به شدت مقاومت کرده و با دستاویز قرار دادناستدلال‌ هایی سطحی که ردی از هراس در پشت آن هویداست، به مخالفت با افراد و پروژه‌ های تغییر آفرین می‌ پردازند. در کنار این دو رویکرد افراطی،‌ کارشناسان بر لزوم ایجاد تغییرات و تحولات‌ منظم و کارآمد که بر اساس نیازهای واقعی صورت می‌ گیرند، تأکید می‌ کنند. بر اساس این دیدگاه، افراد باید به درستی و آگاهانه نیازهای تغییر و تحول را درک کرده، بهترین برنامه‌ و زمان‌ بندی را برای اجرای آن به کار گرفته و در نهایت طرح‌ های تحول‌ آفرین خود را به حمایت و مشارکت جمعی به انجام برسانند. کتاب «توده یخی ما در حال ذوب شدن است»،بر اساس تحقیقات ارزشمند و برجسته جان کاتر، اندیشمند و تئوریسین مدیریت، در قالب داستانی آموزشی به نگارش در آمده است. این سبک برای بیان مفاهیم و راهکارها بدین جهت انتخاب شده که افراد مطالب آموخته شده را کمتر فراموش کنند. نویسندگان کتاب با بهره‌ گیری از ابزار میان رشته‌ ای ادبیات داستانی، شما را با واقعیت‌ هایی که در زندگی روزمره با آن دست به گریبان هستید مواجه و آشنا کرده،‌ تفکرات و رفتارهای نادرست و درست را از هم تشخیص داده و در نهایت راهکارهای طلایی تغییر را آموزش می‌ دهند. این کتاب مجموعه‌ ای جذاب و خواندنی است که درس‌ های زیادی در حوزه تغییرات و همچنین کارگروهی به مخاطبان خود ارائه می‌ کند.
    اهداف کتاب: ـ این کتاب تلاش می‌ کند، اهمیت اعمال تغییر مفید و مثبت را به افراد آموزش دهد. ـ این کتاب تلاش می‌ کند، افراد را نسبت به شناسایی نیازهای تغییر توانمند سازد تا قبل از بروز بحران و رخوت، نسبت به اعمال تحول اقدام کنند. ـ این کتاب تلاش می‌ کند، افراد را در ایجاد تغییرات لازم به منظور افزایش بهره‌ وری خود در سازمان‌ ها تشویق و ترغیب نماید. ـ این کتاب تلاش می‌ کند، اهمیت کار گروهی و مشارکت جمعی در اجرای طرح‌ های مختلف را تشریح نماید.

مشخصات محصول

نویسنده: جان کاتر - هولگر راتگبر ویرایش: -
مترجم: مهسار مشتاق تعداد صفحات: 104
انتشارات: ابوعطا وزن: 291
شابک: 9789641700968 تیراژ: 2500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(گلاسه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان کاتر

جان کاتر

در حال حاضر مطلبی درباره جان کاتر نویسنده توده یخی ما درحال ذوب شدن است در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


هولگر راتگبر

هولگر راتگبر

در حال حاضر مطلبی درباره هولگر راتگبر نویسنده توده یخی ما درحال ذوب شدن است در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهسار مشتاق

در حال حاضر مطلبی درباره مهسار مشتاق مترجم کتاب توده یخی ما درحال ذوب شدن است در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهسار مشتاق

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید