بنر بالای صفحه
همگام با ریاضیات کانگورو 4 چهارم دبستان زنگ حل مسئله
همگام با ریاضیات کانگورو 4 چهارم دبستان زنگ حل مسئله همگام با ریاضیات کانگورو 4 چهارم دبستان زنگ حل مسئله

کتاب همگام با ریاضیات کانگورو 4 چهارم دبستان زنگ حل مسئله

معرفی کتاب همگام با ریاضیات کانگورو 4 چهارم دبستان زنگ حل مسئله

(2)
کتاب همگام با ریاضیات کانگورو 4 (چهارم دبستان،زنگ حل مسئله)، اثر افسانه یداله دماوندی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات فاطمی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 95,000 11%

84,550

95,000 11% 84,550
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

ریاضیات حل مسئله تمرین‌ها دانش‌آموز چهارم

محصولات مرتبط

(2)
11%
فروش ویژه
(4)
11%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: افسانه یداله دماوندی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 100
انتشارات: فاطمی وزن: 262
شابک: 9789643188603 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

چند سالی است که مسابقه‌های بین‌المللی«کانگورو»، در پایه‌های اول تا دوازهم، در بیش از هفتاد کشور دنیا برگزار می‌شود و هدف از آن ارتقای درک کاربردهای ریاضی در فعالیت‌های روزانه است. تقویت توانایی حل مسئله‌های ریاضی در چهار فصل، برای دانش‌آموزان سال چهارم دبستان، هدف از تدوین کتاب حاضر است. در این مجلد، مفاهیم مربوط به الگوها، عددها، کسر، ضرب و تقسیم، زمان، استدلال، هندسه، آمار و احتمال، و مسئله‌های ترکیبی مطرح شده‌اند. مسئله‌های سه فصل اول به موضوع‌های درسی کتاب ریاضی همین پایه مربوط‌ می‌شوند و سطح‌بندی شده‌اند. فصل چهارم به مرور مفاهیم ... و حل مسئله خلاقانه اختصاص دارد. خود را بیازمایید هم فصل آخر کتاب استکه شامل سؤال‌هایی است با سطح دشواری مختلف. جورچین‌هایی نیز در کتاب موجودند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

افسانه یداله دماوندی

افسانه یداله دماوندی

در حال حاضر مطلبی درباره افسانه یداله دماوندی نویسنده همگام با ریاضیات کانگورو 4 چهارم دبستان زنگ حل مسئله در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید