بنر بالای صفحه
تکنیک رهایی عاطفی به زبان آدمیزاد
تکنیک رهایی عاطفی به زبان آدمیزاد

فروش ویژه

کتاب تکنیک رهایی عاطفی به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب تکنیک رهایی عاطفی به زبان آدمیزاد

(2)
کتاب تکنیک رهایی عاطفی به زبان آدمیزاد، اثر هلنا فون ، با ترجمه بتول حسین زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1393 توسط انتشارات هیرمند ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 160,000 29%

113,600

160,000 29% 113,600

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
6%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • تکنیک رهایی عاطفی، عضوی از خانواده‌ی انریی‌درمانی‌ها _طب سوزنی، طب فشاری، شیاتسو_ است: شیوه‌ی درمانی بسیار ساده‌ای به منظور افزایش خود بهبودی عمومی. این روش درمانی برای رفعِ طیفِ وسیعی از مسائل و مشکلات جسمی و عاطفی نیز امتحان خود را پس داده است. این تکنیک را افرادی چون پل مک‌کنا، نویسنده و درمانگر مشهور بین‌المللی، عمومیت داده‌اند. تکنیک رهایی عاطفی بر مبنای نظریه‌ای ساده است: اختلالات و انسدادهای موجود در انرژی بدن باعث بروز احساسات و عواطف منفی می‌شوند. گاهی این تکنیک را «طب سوزنی بی سوزن» می‌نامند. تکنیک رهایی عاطفی شامل تعیین محل قرارگیری
...
  • کانال‌های انرژی در بدن و ضربه‌ی آهسته بر روی این نقاط است؛ آن‌هم درحالی‌که به آن احساس و عاطفه‌ی منفی فکر می‌کنید و پیشنهادها و افکار مثبت را برای اصلاح و تغییر جریان انرژی بدن به کار می‌گیرید و به‌این‌ترتیب تعادل و توازنی دوباره در بدنتان برقرار می‌کنید و فرایند فکری‌تان را انگار دوباره برنامه‌نویسی می‌کنید. این راهنمای ساده، خوانندگان را با نظریه‌ها و روش‌های پشت این تکنیک آشنا می‌کند. به آن‌ها نشان می‌دهد که با کمک آن از تاثیرات جسمی و احساسی / عاطفی طیف گسترده‌ای از مسائل و مشکلات از جمله افسردگی، ترس‌ها، فوبیاها، خشم، اعتیادها، بی‌خوابی و درد بکاهد. این تکنیک ساده و بی‌خطر است و هر شخصی می‌تواند آن را در خانه تمرین کند. با مطالعه‌ی کتاب تکنیک رهایی عاطفی به زبان آدمیزاد، خوانندگان می‌توانند عادات بد را برای همیشه از خود دور کنند.

مشخصات محصول

نویسنده: هلنا فون ویرایش: -
مترجم: بتول حسین زاده تعداد صفحات: 384
انتشارات: هیرمند وزن: 460
شابک: 9789644083402 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1393

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جسم و جان درمانی،بهداشت عواطف)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هلنا فون

هلنا فون

در حال حاضر مطلبی درباره هلنا فون نویسنده تکنیک رهایی عاطفی به زبان آدمیزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بتول حسین زاده

در حال حاضر مطلبی درباره بتول حسین زاده مترجم کتاب تکنیک رهایی عاطفی به زبان آدمیزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بتول حسین زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید