معجزه صمیمیت
معجزه صمیمیت

فروش ویژه

کتاب معجزه صمیمیت

معرفی کتاب معجزه صمیمیت

(2)
کتاب معجزه صمیمیت (راز موفقیت در انتخاب و رابطه با همسر)، اثر حمیدرضا غلامرضایی و دیگران ، با ترجمه مترجم هادی ابراهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 499,900 25%

374,925

499,900 25% 374,925
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

زناشویی روابط

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: حمیدرضا غلامرضایی و دیگران ویرایش: -
مترجم: مترجم هادی ابراهیمی تعداد صفحات: 648
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 700
شابک: 9789642366439 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

هر اختلافی در روابط همسران و نبود صمیمیت در میان آن‌ها، ناشی از ناآگاهی یا کم آگاهی آن‌ها از شیوه صحیح برقراری ارتباط با همسر است. روش‌های دستیابی به این آگاهی هم متنوع و گوناگون هستند.


کتاب «معجزه صمیمیت» هم در واقع آگاهی افراد را در زمینه روابط زناشویی افزایش می‌دهد.


پس همان‌طور که گفته شد، خوشبختی در سایه «آرامش»، آرامش در سایه «صمیمیت» و صمیمیت در سایه «آگاهی» شکل می‌گیرد. کتاب «معجزه صمیمیت» هم این آگاهی را به همسرانی که طالب آن هستند، تقدیم می‌کند



  • شما تضمین می‌کنید هر کسی که این کتاب را بخواند و آگاهی کسب کند، در انتخاب همسر مناسب یا در زندگی زناشویی فعلی خود موفق باشد؟


آگاهی و شناخت، شرط لازم برای دستیابی به موفقیت در زندگی مشترک است؛ اما شرط کافی نیست! اگر یکی از همسران یا هر دوی آن‌ها، دانش و‌آگاهی همه جانبه‌ای درباره نحوه صحیح رفتار با همسرشان داشته باشند؛ اما به آن عمل نکنند، طبیعی است که آگاهی و دانش آن‌ها هیچ تأثیری در بهبود کیفیت روابطشان نخواهد داشت. فقط تعهد هر دو طرف به انجام راهکارهای صحیح بهبود روابط گفته‌شده در این کتاب، ضامن اصلی معجزه آفرینی صمیمیت در زندگی همسران است. همسران باید برای رسیدن به خواسته‌ها و رؤیاهای خود مدام مهارت‌های گفته شده در کتاب «معجزه صمیمیت» را تمرین کنند؛ چون هیچ تغییری، بدون تمرین ممکن نیست.



  • مخاطبان اصلی شما در این کتاب، افراد «متأهل» هستند یا «مجرد»؟ آقایون یا خانم‌ها؟ افرادی که در زندگی خود مشکل دارند یا همه همسران؟!


این کتاب، ویژه مردان یا زنان نیست. بخش‌هایی از آن خطاب به خانم‌هاست که پیشنهاد می‌شود آقایون هم این فصل‌ها را بخوانند. مطالب بخش‌های خطاب به آقایون هم به خانم‌ها توصیه می‌شود. در بخش‌هایی از کتاب هم روی صحبت با هر دو طرف است.


اگر خواننده کتاب مجرد باشد، با خواندن این کتاب در انتخاب همسر، آگاهانه و اصولی عمل خواهد کرد و پس از ازدواج هم از این کتاب بهره خواهد برد.


اگر خواننده کتاب متأهل باشد، می‌تواند این کتاب را با نامزد یا همسرش مطالعه کند و با متعهد شدن به اجرای راهکارهای این کتاب، برای رسیدن به خوشبختی و لذت بردن از زندگی مشترک و نیز پرورش فرزندانی موفق، زمینه مناسب را فراهم می‌کنند.


از طرفی، رابطه همسران هر کیفیتی هم که داشته باشد، این کتاب آن را بهبود می‌بخشد و پس از ازدواج هم از این کتاب بهره خواهد برد.



  • به نظر شما، ویژگی‌ اصلی «معجزه صمیمیت» چیست؟


این کتاب، به انتخاب همسر مناسب کمک می‌کند، موفقیت در ازدواج را در پی دارد، فضای عاطفی زندگی مشترک همسران را بهبود می‌بخشد، روابط شغلی را بهتر می‌کند و به ارتباط مؤثر بین والدین و فرزندان کمک می‌کند؛ اما ویژگی اصلی آن‌ «صرفه‌جویی قابل توجه در وقت و هزینه مخاطب» است؛ چون این کتاب حاصل تجربه‌های حدود دویست نفر از نویسندگان و مشاوران داخلی و خارجی است که هر کدام دست‌کم نتیجه حدود بیست سال کار، تلاش و تحقیق خود را در کتاب‌هایشان به رشته تحریر درآورده‌اند؛ با این حساب حدود 4000 سال تجربه مشاوره در این کتاب به‌صورت یکجا گردآوری شده است!


منبع: ناشر کتاب

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حمیدرضا غلامرضایی و دیگران

حمیدرضا غلامرضایی و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره حمیدرضا غلامرضایی و دیگران نویسنده معجزه صمیمیت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم هادی ابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم هادی ابراهیمی مترجم کتاب معجزه صمیمیت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم هادی ابراهیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید