بنر بالای صفحه
وزغ جهنده نشر نقش قلم
وزغ جهنده نشر نقش قلم وزغ جهنده نشر نقش قلم

کتاب وزغ جهنده نشر نقش قلم

معرفی کتاب وزغ جهنده نشر نقش قلم

(5)
کتاب وزغ جهنده (داستانهای کوتاه از ادبیات جهان)، اثر مارک تواین - واشینگتن ایروینگ ، با ترجمه سیاوش دانش - حوا هوشمند ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1393 توسط انتشارات نقش قلم - دبیر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
1%
(5)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مارک تواین - واشینگتن ایروینگ ویرایش: -
مترجم: سیاوش دانش - حوا هوشمند تعداد صفحات: 54
انتشارات: نقش قلم - دبیر وزن: 77
شابک: 9782000445029 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1393
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات آمریکا)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارک تواین

مارک تواین

سیموئل کلمنز ملقب به مارک تواین در سی‌امین روز از ماه نوامبر سال ۱۸۳۵ در میسوری فلوریدا به دنیا آمد.

هنوز سنین نوجوانی را طی می‌کرد که پدرش فوت شد و او مجبور شد خیلی زود وارد مناسبات مربوط به بزرگسالی شود. کار در چاپخانه‌های گوناگون یکی از همین مراحل شغلی بود. مراحلی که نوشتن برای نشریات گوناگون، در امتداد آن بود که برخی از این نوشته‌ها زمینه طنز داشت.

او که در طول زندگی‌اش همیشه از مصاحبه گریزان بود در بیان دلیل این امر می‌گوید: بیشتر مصاحبه‌ها چرندگویی و بی ارزشی ناب است! مصاحبه‌ها به ندرت سعی دارند تا بگویند یک چیز چگونه گفته شده است.

وقتی نویسنده داستانی خلق می‌کند و می‌بیند ضرورت دارد تا گفتگوی دو نفر از شخصیت‌هایش را بیان کند، متوجه می‌شود که چقدر باید هوشیار باشد و همه چیز را مراعات کند تا متن به مخاطره نیفتد.

خودِ عبارت مارک تواین اصطلاح ملوانان می سی سی پی بود به معنای نشانه‌ی دوم. هنگام نزدیک شدن کشتی به ساحل همیشه یک ملوان از روی دماغه‌ی کشتی، شاغولی به آب می‌انداخت و ژرفای آب را اندازه می‌گرفت و تا زمانی که آب، دو بالا ارتفاع داشت و خطر به گل نشستن کشتی در پیش نبود، دم به دم فریاد می‌کشید: “مارک تواین، مارک تواین”

از او به عنوان یکی از بزرگترین فکاهی نویسان جهان یاد می‌شود. خاطرات آدم و حوا، ماجراهای هاکلبری فین، شاهزاده و گدا، ماجراهای تام سایر و فیل سفید گمشده تعدادی از آثار اوست.


واشینگتن ایروینگ

واشینگتن ایروینگ

در حال حاضر مطلبی درباره واشینگتن ایروینگ نویسنده وزغ جهنده نشر نقش قلم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سیاوش دانش

در حال حاضر مطلبی درباره سیاوش دانش مترجم کتاب وزغ جهنده نشر نقش قلم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سیاوش دانش

حوا هوشمند

در حال حاضر مطلبی درباره حوا هوشمند مترجم کتاب وزغ جهنده نشر نقش قلم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حوا هوشمند

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید