بنر بالای صفحه
خودتان را ارتقاء دهید برند شخصی تان را بسازید قوانین طلایی موفقیت شغلی
خودتان را ارتقاء دهید برند شخصی تان را بسازید قوانین طلایی موفقیت شغلی

کتاب خودتان را ارتقاء دهید برند شخصی تان را بسازید قوانین طلایی موفقیت شغلی

معرفی کتاب خودتان را ارتقاء دهید برند شخصی تان را بسازید قوانین طلایی موفقیت شغلی

(2)
کتاب خودتان را ارتقاء دهید،برند شخصی تان را بسازید،قوانین طلایی موفقیت شغلی، اثر دن شابل ، با ترجمه علی قادری - ندا جلیلی نیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات مروارید - فیروزه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
22%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • در کتاب حاضر، نویسنده به خواننده می‌آموزد که چگونه نقاط قوت خود را شناسایی کرده و از آن‌ها استفاده کند و برند شخصی‌اش را بر آن‌ها بزند. .
    پیشرفت به معنای ترفیع شغلی نیست و نویسنده به خواننده می‌گوید چطور مشارکت منحصربه‌فرد خود را دیکته کند و به فردی غیرقابل جایگزین در شرکت‌ها تبدیل شود. در دنیای رقابتی امروز، او به خواننده این اطمینان را می‌دهد که می‌تواند نقاط قوت خود را نمایان کند. با تغییراتی که همواره در حیطه مشاغل در حال رخ دادن است، برند شخصی همچون شاه کلیدی است که افراد برای رسیدن به موفقیت به آن نیازمندند

مشخصات محصول

نویسنده: دن شابل ویرایش: -
مترجم: علی قادری - ندا جلیلی نیا تعداد صفحات: 288
انتشارات: مروارید - فیروزه وزن: 328
شابک: 9789646542587 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شومیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دن شابل

دن شابل

در حال حاضر مطلبی درباره دن شابل نویسنده خودتان را ارتقاء دهید برند شخصی تان را بسازید قوانین طلایی موفقیت شغلی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علی قادری

در حال حاضر مطلبی درباره علی قادری مترجم کتاب خودتان را ارتقاء دهید برند شخصی تان را بسازید قوانین طلایی موفقیت شغلی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی قادری

ندا جلیلی نیا

در حال حاضر مطلبی درباره ندا جلیلی نیا مترجم کتاب خودتان را ارتقاء دهید برند شخصی تان را بسازید قوانین طلایی موفقیت شغلی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ندا جلیلی نیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید