بنر بالای صفحه
مجموعه کتابهای سعادت
مجموعه کتابهای سعادت

کتاب مجموعه کتابهای سعادت

معرفی کتاب مجموعه کتابهای سعادت

(2)
کتاب مجموعه کتابهای سعادت، اثر رندی گیج ، با ترجمه شکوه آرونی - نیما عربشاهی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نیما عربشاهی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
23%
فروش ویژه
(2)
23%
(2)
20%
(5)
23%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: رندی گیج ویرایش: -
مترجم: شکوه آرونی - نیما عربشاهی تعداد صفحات: 269
انتشارات: نیما عربشاهی وزن: 310
شابک: 9789640679609 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(5جلد در 1جلد)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رندی گیج

رندی گیج

رندی پل گیج، زاده‌ی ۶ آوریل ۱۹۵۹، نویسنده و سخنران انگیزشی امریکایی است. او به‌خاطر نوشتن کتاب‌های خودیاری و سخنرانی‌هایش در زمینه‌ی موفقیت و رفاه شهرت دارد. در جایی که دیگران فقط چالش‌ها را می‌بینند، رندی گیج چگونگی کشف فرصت‌های پنهان را آشکار می‌کند. کتاب‌های وی با عباراتی همچون «یک مشت توی دل و روده» و «یک تودهنی شیرین» توصیف شده‌اند. رندی شما را به اندیشه وامی‌دارد تا به هرچیز به روش‌هایی بنگرید که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌اید. او از اینکه هرکس یا هرچیزی را به مبارزه بطلبد هراسی ندارد؛ از دولت‌ها و مذاهب سازمان‌یافته گرفته تا باورهای عامی و سنتی. رندی به یقین افسون‌کننده‌ترین رهبر فکر در زمینه‌ی ویروس‌های ذهنی، رفتار بشر و آن چیزی است که به مردم انگیزه می‌دهد تا زندگی‌شان را تغییر دهند.

رندی نویسنده‌ی ۱۴ کتاب است و کتاب‌هایش به ۲۵ زبان ترجمه شده است. همچنین کتاب‌های «امنیت در ریسک‌پذیری» و «نابغه‌ی دیوانه»‌ وی در رده‌ی پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

او با بیش از دو میلیون نفر در بیش از ۵۰ کشور صحبت کرده و عضویت سخنرانان تالار مشاهیر امریکا و فروش مستقیم تالار مشاهیر امریکا را دارد. وقتی رندی برای پشت تریبون قرار گرفتن تلاشی نمی‌کند یا شما فکر می‌کنید که خودش را در اتاق زیر شیروانی حبس کرده تا کتابی بنویسد، احتمالاً او را جایی در زمین فوتبال خواهید یافت که دور سوم را بازی می‌کند.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شکوه آرونی

در حال حاضر مطلبی درباره شکوه آرونی مترجم کتاب مجموعه کتابهای سعادت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شکوه آرونی

نیما عربشاهی

در حال حاضر مطلبی درباره نیما عربشاهی مترجم کتاب مجموعه کتابهای سعادت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نیما عربشاهی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید