درود بر خودم
درود بر خودم

قیمت قبل

کتاب درود بر خودم

معرفی کتاب درود بر خودم

(5)
کتاب درود بر خودم! (براساس اصول جک کنفیلد)،(کتاب های حوزه ی موفقیت)، اثر جلال طحان ، با ترجمه جلال طحان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات هورمزد ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 139,000

86,000

  86,000

محصولات مرتبط

(6)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(6)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب درود بر خودم نوشته جک کنفیلد که موسس شورای رهبری تحول‌بخش و پرفروش‌ترین نویسنده به انتخاب نیویورک تایمز است.یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌های سال های گذشته در نشر‌هورمزد که پرفروش‌ترین کتاب‌ها در حوزه‌‌‌ی موفقیت است که برای ۱۸ بار پیایی به چاپ رسیده‌است.
    درود بر خودم کتابی است که باید خوانده شود! هرچند تو همه‌چیز خوانده باشی. باز هم درود بر خودم را باید بخوانی. درود بر خودم تنها شبیه خودش است. بیایید خود را با قدرتمندکردن دیگران، قوی‌تر کنیم. بیایید شاگرد کسانی باشیم که بالاتر از ما هستند. معلم کسانی که از ما پایین‌ترند. همسفر و همکار کسانی که هم سطح ما هستند. آن‌گاه ببینید دنیا چه نظم خاصی خواهد گرفت.
    این کتاب سرشار از اصول و روش‌های ثابت شده‌ی موفقیت است که می‌توانید آن‌ها را فوراً در زندگی خود به کار گیرید. پس زود قضاوت نکنید؛ به آن‌ها قضاوت نکنید؛ به آن‌ها ایمان داشته باشید. امتحان کنید و کتاب «درود بر خودم» چگونگی رسیدن به موفقیت دلخواه است.
    اگر دیگران توانسته‌اند، پس شما هم می‌توانید. با مطالعه و به کارگیری مطالب ممکن است دگرگونی بزرگی در زندگی و کار خود ایجاد کنید. پس از مطالعه این کتاب متوجه خواهید شد که نکته‌های استثنایی را برای برداشتن گام‌های بزرگ به سوی موفقیت دریافته‌اید که تاکنون نظیرش را در هیچ کتابی نخوانده‌اید.
    حق شماست از زندگی عالی، سالم، متعادل، شاد برخودار باشید و همین‌طور از نعمت بزرگ آرامش دورنی!. تنها کاری که باید انجام دهید، این است تصمیم بگیرید چه می‌خواهید و باور داشته باشید که استحقاق آن را دارید.

مشخصات محصول

نویسنده: جلال طحان ویرایش: -
مترجم: جلال طحان تعداد صفحات: 232
انتشارات: هورمزد وزن: 281
شابک: 9786005361841 تیراژ: 1500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راه و رسم زندگی در مثبت نگری و موفقیت،پرفروش ترین نویسنده به انتخاب نیویورک تایمز،در لیست تاثیر گذارترین کتاب های سال گذشته)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جلال طحان

جلال طحان

در حال حاضر مطلبی درباره جلال طحان نویسنده درود بر خودم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

جلال طحان

در حال حاضر مطلبی درباره جلال طحان مترجم کتاب درود بر خودم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جلال طحان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید