بنر بالای صفحه
اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی درآمد
اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی درآمد

فروش ویژه

کتاب اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی درآمد

معرفی کتاب اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی درآمد

(2)
کتاب اثر مرکب (آغاز جهشی در زندگی،درآمد و موفقیت شما)،همراه با دفترچه، اثر دارن هاردی ، با ترجمه افسانه درویشی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات کتیبه پارسی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 125,000 26%

92,500

125,000 26% 92,500

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
31%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی درآمد و موفقیت شما همراه با دفترچه اثر دارن هاردی، ترجمه افسانه درویشی نشر کتیبه پارسی منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: دارن هاردی ویرایش: -
مترجم: افسانه درویشی تعداد صفحات: 251
انتشارات: کتیبه پارسی وزن: 300
شابک: 9786009489640 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(همراه با دفترچه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر، به خواننده نشان می‌دهد که چگونه استعدادهای خاص خود را تقویت کرده تا بتواند فرصت‌های اطراف خود را به حداکثر برساند. این کتاب صندوقی ارزشمند از ایده‌ها برای کسب موفقیت‌های بزرگ است که انسان‌ها دستیابی به آن‌ها را برای خود غیرممکن می‌بینند. شش راهکار ارائه شده در این کتاب اگر به ترتیب به کار روند، می‌توانند زندگی، درآمد و موفقیت را دگرگون کنند. خواندن این کتاب همان چیزی است که به کسب موفقیت‌های وسیع در زندگی کمک می‌کند. هر آنچه تاکنون رؤیا، آرزو و یا هدف زندگی بوده است، طرح رسیدن به آن در این کتاب قرار دارد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دارن هاردی

دارن هاردی

زاده نخستین روز فوریه ۱۹۷۱ در امریکا. هاردی را می‌توان از شناخته‌شده‌ترین سخنرانان و مشاوران بحث موفقیت در کسب‌وکار، در سطح جهانی دانست. او که پیش‌تر مجله‌ای با نام «موفقیت» را نیز منتشر و مدیریت می‌کرد در سن‌دیگویِ ایالات متحده ساکن است.

زندگی دارن هاردی، از همان سال نخست، با فرازونشیب همراه بود. وقتی یک ساله بود، پدرومادرش از هم جدا شدند و مادرش حاضر نشد سرپرستی او را بپذیرد! بنابراین ‌ دارن هاردی در کنار پدرش رشد کرد و پرورش یافت. بیزاری از مدرسه، از جمله خصایص هارل هارتلی در طی سال‌های زندگی‌اش بوده است.

فقط ۱۸ سال داشت که کسب‌وکار شخصی خودش را راه‌اندازی کرد و در ۲۷ سالگی بدل به یک میلیونر شد. مدیریت سه شبکه تلویزیونی با مباحث پیرامون موفقیت و همچنین ناشر مدیا ساکسس بودن بخشی دیگری از فعالیت‌های او در زمینه نوآوری و خلاقیت در کسب‌وکار است.

او زمانی برای شبکه‌ی TSTN با چهره‌های موفقی چون استیو جابز، ایلان ماسک، بیل گیتس و مارک زاکربرگ گفت‌وگو و مصاحبه کرده است، گفت‌وگوهایی که اطلاعات بسیاری درباره شیوه و روش این افراد به دست می‌دهند.

دارن هاردی در قالب کتاب‌ها و سخنانش قطار وحشتی را برای کارآفرینان ترسیم می‌کند و پیچ‌وخم‌های لرزه‌آورش را معرفی می‌کند، همان اصول و مهارت‌های زندگی در این دوران تازه است که مثل قطار وحشت، بالا و پایین‌های عجیب و غریبی دارد و گاهی به آنجا می‌رسد که فراتر از ترس می‌رود و می‌شود آنچه نباید بشود. منتها این قطار وحشت مثل قطار وحشت شهربازی‌ها نیست که بتوان نادیده‌اش گرفت و از کنارش به‌آرامی رد شد و رفت. این قطار وحشت، همان زندگی در دوران جدید است که دیر یا زود، ما را مسافر خود می‌کند و اسیر پیچ‌وخم‌هایش.

کتاب‌های هاردی، راهنمایی مناسب در زندگی حرفه‌ای و کسب‌وکار است.

اثر مرکب، قطار سرعت به سوی ثروت، قطار کارآفرینی، مرد واقعی، سفر هیجان‌انگیز ترن هوایی کارآفرینان و دیوانگان ثروت‌ساز از جمله آثار ترجمه‌شده‌ی دارن هاردی به زبان فارسی است.


مترجم

مختصری درباره مترجم

افسانه درویشی

در حال حاضر مطلبی درباره افسانه درویشی مترجم کتاب اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی درآمد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

افسانه درویشی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید