کمک به کودکان دارای اختلالات طیف در خودماندگی
کمک به کودکان دارای اختلالات طیف در خودماندگی

کتاب کمک به کودکان دارای اختلالات طیف در خودماندگی

معرفی کتاب کمک به کودکان دارای اختلالات طیف در خودماندگی

(5)
کتاب کمک به کودکان دارای اختلالات طیف در خودماندگی، اثر استفانی لاکشین و دیگران ، با ترجمه باقر غباری بناب و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 90,000 12%

79,200

90,000 12% 79,200

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حاضر در 14 فصل عمده‌ترین مسایل مربوط به خانواده و کودکان در خودمانده را مورد بحث قرار می‌دهد. ارتقای ارتباط اعضای خانواده، شناسایی نـیازهای خـانواده، آموزش مـهارت‌های کاهش استرس در خــانواده، راهـبردهای افزایـش مـهارت‌های ارتـباطی، راهـبردهای خود مهارگری کودک، ایجاد تعادل بین نیازهای کودک و خانواده و ارزیابی پیامدها از جمله مباحثی است که با نشان دادن راه‌های عملی، خواننده را یاری می‌دهد. با توجه به سودمندی عملی این اثر و تمرکز آن بر نیازهای واقعی کودک در خودمانده و خانواده، با پشتوانه ای تجربی، می‌توان و مناسب است که این نوشته را " کتاب کار خانواده" نامید.  امید و اطمینان دارد که این اثر به گونه‌ای رضایت بخش مورد استفاده و مراجعه‌ی خانواده‌ها، درمانگران و مربیان قرار خواهد گرفت.

مشخصات محصول

نویسنده: استفانی لاکشین و دیگران ویرایش: -
مترجم: باقر غباری بناب و دیگران تعداد صفحات: 376
انتشارات: دانژه وزن: 486
شابک: 9786002500854 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کودکان دچار اختلال در‌خود‌ماندگی در حوزه‌های ارتباطی، زبان‌بیانی، مهارت‌های اجتماعی و رفتار سازشی نقصان آشکاری از خود نشان می‌دهند. والدین و خواهروان و برادران چنین کودکانی نیز استرس زیادی را تحمل می‌کنند. کتاب حاضر در مقدمه ویژگی‌های چنین کودکانی را بررسی می‌کند. سپس در فصل‌های اول و دوم چالش‌های زندگی با این کودکان را ذکر ونیازهای اساسی والدین کودکان اتیسم را بیان می‌کند. ارتقای ارتباط بین اعضای خانواده و شناخت نیازهای اعضای خانواده، و اولویت ‌بندی و سازمان‌دهی آن‌ها برای پاسخ‌گویی به نیازهای تک تک اعضای خانواده نیز موضوع فصل‌های سوم و چهارم هستند. آموزش مهارت‌های جدید برای هدایت کودک دچار درخودماندگی در راستای رسیدن به استقلال فردی موضوع فصل‌های پنجم تا هشتم است. پس از آن، بر افزایش خود مهارگری و مشارکت فعالانه در جامعه تأکید شده است. در فصل سیزدهم روش‌های مقابله‌ای مؤثر در شرایط اضطراری بیان شده‌اند. فصل نهایی کتاب نیز ابزارهایی برای سنجش اثربخشی درمان‌های مناسب این کودکان معرفی می‌کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استفانی لاکشین و دیگران

استفانی لاکشین و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره استفانی لاکشین و دیگران نویسنده کمک به کودکان دارای اختلالات طیف در خودماندگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

باقر غباری بناب و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره باقر غباری بناب و دیگران مترجم کتاب کمک به کودکان دارای اختلالات طیف در خودماندگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

باقر غباری بناب و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید