بنر بالای صفحه
راهی که پیدا شد...
راهی که پیدا شد...

فروش ویژه

کتاب راهی که پیدا شد...

معرفی کتاب راهی که پیدا شد...

(2)
کتاب راهی که پیدا شد... (روایت گوشه هایی از زندگی من در دوران کاهش وزن)، اثر طاهره مهدوی حاجی ، با ترجمه مترجم کرامت موللی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مهرسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 49,000 26%

36,260

49,000 26% 36,260

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(1)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
17%
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • روايت گوشه هايی از زندگی من در دوران كاهش وزن 
    این کتاب قصه‌ی زندگی من در روزهایی است که تلاش می‌کردم چاقی را که همیشه یکی از قدیمی ترین مشکلات زندگی‌ام بوده حل کنم. هنگام نوشتن این کتاب شما را نزدیک و صمیمی به خود می‌دیدم و تلاش می‌کردم صمیمیت، صداقت و بی‌پیرایگی در تمام صفحات موج بزند.

مشخصات محصول

نویسنده: طاهره مهدوی حاجی ویرایش: -
مترجم: مترجم کرامت موللی تعداد صفحات: 120
انتشارات: مهرسا وزن: 120
شابک: 9786006591742 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

طاهره مهدوی حاجی

طاهره مهدوی حاجی

در حال حاضر مطلبی درباره طاهره مهدوی حاجی نویسنده راهی که پیدا شد... در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم کرامت موللی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم کرامت موللی مترجم کتاب راهی که پیدا شد... در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم کرامت موللی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید