مغز من و بهانه های پرخوری
مغز من و بهانه های پرخوری

کتاب مغز من و بهانه های پرخوری

معرفی کتاب مغز من و بهانه های پرخوری

(2)
کتاب مغز من و بهانه های پرخوری، اثر حامد اختیاری - سپیده بخت ، با ترجمه مترجم مهدی قراچه داغی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات مهرسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • با بهانه‌های مغزمان برای پرخوری چه کار کنیم؟ آیا تا به حال با کسی برخورد کرده‌اید که وقتی صحبت کاهش وزن پیش می‌آید، هزار و یک جور بهانه برای وزن کم نکردن جور می‌کند؛ دلش برای غذا خوردن تنگ می‌شود؛ برای وعده‌ی بعدی نقشه می‌کشد و هیچ تفریحی بدون خوردن برایش معنی ندارد؟

مشخصات محصول

نویسنده: حامد اختیاری - سپیده بخت ویرایش: -
مترجم: مترجم مهدی قراچه داغی تعداد صفحات: 114
انتشارات: مهرسا وزن: 120
شابک: 9786006591759 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1399
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روان تنی،پرخوری بیمار گونه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

چاقی و پرخوری از معضلات حوزه سلامت است. در کتاب حاضر مسیرها یا روش‌هایی برای کاهش وزن با تأکید بر بهره‌گیری از توانمندی‌های مغزی ارایه شده است. از جمله این که مغز مرکز فرماندهی، ترغیب و کنترل خوردن است. این اثر در یک مقدمه و سه فصل به بحث مغز و افکار چاق و لاغر، بهانه‌های مغز وابسته به خوردن و چطور پله پله برای تغییر آماده شویم، پرداخته است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حامد اختیاری

حامد اختیاری

در حال حاضر مطلبی درباره حامد اختیاری نویسنده مغز من و بهانه های پرخوری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


سپیده بخت

سپیده بخت

در حال حاضر مطلبی درباره سپیده بخت نویسنده مغز من و بهانه های پرخوری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مهدی قراچه داغی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مهدی قراچه داغی مترجم کتاب مغز من و بهانه های پرخوری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مهدی قراچه داغی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید