بنر بالای صفحه
لیلا دخترایرانی
لیلا دخترایرانی لیلا دخترایرانی

فروش ویژه

کتاب لیلا دخترایرانی

معرفی کتاب لیلا دخترایرانی

(2)
کتاب لیلا دخترایرانی، اثر آناتول فرانس و دیگران ، با ترجمه شجاع الدین شفا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نخستین ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 165,000 29%

117,150

165,000 29% 117,150

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
(3)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آناتول فرانس و دیگران ویرایش: -
مترجم: شجاع الدین شفا تعداد صفحات: 303
انتشارات: نخستین وزن: 350
شابک: 9789646716933 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کوتاه شرقی از نویسندگان بزرگ غرب)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آناتول فرانس و دیگران

آناتول فرانس و دیگران

در ۱۶ آوریل ۱۸۴۴ در پاریس و در خانواده‌ای که پدر کتابفروش بود به دنیا آمد. همین شغل پدر بود که سبب شد آناتول از همان دوران کودکی، در محیطی سرشار از کتاب بزرگ شود.

با آنکه آناتول هیچ‌گاه تحصیلات رسمی و خشک را جدی نگرفت، اما سرشار از ذوق خواندن بود و بیقرار، کتاب می‌خواند. او همچنین بعدها پیوسته در جریان‌های ادبی پاریس رفت‌و‌آمد می‌کرد و این استمرار ادامه داشت تا آنکه در ۲۹ سالگی، چکامه‌های طلایی از او به چاپ رسید.

رد پای دوران کودکی، از تأثیرگذارترین دوران زندگی‌اش، به‌خوبی در کتاب «دوست من»، که در سال ۱۸۸۵ به چاپ رسید، هویداست.

جزیره پنگوئن‌ها شناخته‌شده‌ترین اثر فرانس در کشورمان است که آناتول فرانس در این اثر با نثر خاص خود، از جهان مضحک سیاست و مسائل اجتماعی پرده بر می‌دارد.

تاختن به وقایع پس از انقلاب فرانسه در خدایان تشنه‌اند و انتقادهایی به سبک خود در دیگر آثار، سبب شد تا تعدادی از آثار فرانس، در دهه بیست قرن بیستم، در فرانسه، در فهرست کتاب‌های ممنوعه قرار گیرد!

او نویسنده‌ای است که هم چهارچوب‌های کلاسیک ادبی را رعایت می‌کرد و هم سهل و ممتنع می‌نوشت.

جزیره پنگوئن‌ها، خدایان تشنه‌اند، بالتازار، سرگذشت هنرپیشه و آدمک حصیری از جمله آثار ترجمه‌شده آناتول فرانس به زبان فارسی است.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شجاع الدین شفا

در حال حاضر مطلبی درباره شجاع الدین شفا مترجم کتاب لیلا دخترایرانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شجاع الدین شفا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید