بنر بالای صفحه
نقاشی کودکان
نقاشی کودکان

کتاب نقاشی کودکان

معرفی کتاب نقاشی کودکان

(2)
کتاب نقاشی کودکان (تاثیر نقاشی بر رشد شخصیت کودک)، اثر شیرین پدرزه ، با ترجمه مترجم منصوره نیکوگفتار - حمیدرضا پوراعتماد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 80,000 19%

64,800

80,000 19% 64,800

محصولات مرتبط

(2)
23%
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
19%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
1%
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • نقاشی خود انگیخته، بازی ترسیمی و لذت بخش کودک است. در واقع نقاشی به نوعی دیگر زبان کودک است. با نگاهی دقیق به نقاشی کودک، هم رشد شناختی و هم دنیای عاطفی و هیجانی او کما بیش قابل تشخیص است. افزون بر این‌ها والدین، مربیان و درمانگران از طریق نقاشی بهتر می‌توانند با کودک ارتباط برقرار کنند و لایه درونی ذهن و دل او را بکاوند. از همین روی، آزمون‌های ترسیم آدمک، خانواده و معانی رنگ‌ها در نقاشی کودکان مورد توجه قرار گرفته است . نویسنده در این اثر شناخت نقاشی کودک، تأثیر نقاشی بر رشد شخصیت، نقاشی و خلاقیت و دست آخر نقاشی درمانی را مورد بررسی قرار داده
...
  • است . امید و اطمینان دارد که مطالعه این کتاب مورد استفاده والدین، مربیان و درمانگران قرار می‌گیرد

مشخصات محصول

نویسنده: شیرین پدرزه ویرایش: -
مترجم: مترجم منصوره نیکوگفتار - حمیدرضا پوراعتماد تعداد صفحات: 208
انتشارات: دانژه وزن: 240
شابک: 9786002501097 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نقاشی استعدادهای فردی را شکوفا می‌کند. کتاب حاضر در چهار فصل به تأثیر نقاشی بر رشد کودک می‌پردازد. در فصل اول با عنوان «شناخت نقاشی کودک» مخاطب با ویژگی‌های نقاشی کودک، انگیزۀ او برای نقاشی، مراحل رشد توانایی هنری کودک، انواع خط، و رنگ و احساس کودک اختصاص دارد. در فصل دوم با عنوان «نقاشی، شخصیت و رشد کودک» مواردی مثل تأثیر نقاشی بر زندگی عاطفی و ادراک کودک و نیز جنبه‌های بیانگرانۀ نقاشی آمده‌اند. در فصل سوم «نقاشی و شکوفایی خلاقیت»، از خلاقیت و هوش، مفهوم و سطوح خلاقیت، و نیز تأثیر نقاشی بر خلاقیت سخن به میان آمده ‌است. در فصل چهارم که«نقاشی ... درمانی» نام دارد، ارزیابی شخصیتی و روان‌سنجی با نقاشی، امید بخشی، ایجاد حس چیرگی و درمان انواع اختلال‌های روانی با نقاشی مطرح شده اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شیرین پدرزه

شیرین پدرزه

در حال حاضر مطلبی درباره شیرین پدرزه نویسنده نقاشی کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم منصوره نیکوگفتار

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم منصوره نیکوگفتار مترجم کتاب نقاشی کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم منصوره نیکوگفتار

حمیدرضا پوراعتماد

در حال حاضر مطلبی درباره حمیدرضا پوراعتماد مترجم کتاب نقاشی کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمیدرضا پوراعتماد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید