بنر بالای صفحه
چگونه بر استرس اضطراب و افسردگی غلبه کنیم؟
چگونه بر استرس اضطراب و افسردگی غلبه کنیم؟ چگونه بر استرس اضطراب و افسردگی غلبه کنیم؟

فروش ویژه

کتاب چگونه بر استرس اضطراب و افسردگی غلبه کنیم؟

معرفی کتاب چگونه بر استرس اضطراب و افسردگی غلبه کنیم؟

(4)
کتاب چگونه بر استرس،اضطراب و افسردگی غلبه کنیم؟!، اثر محمدرضا دژکام ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دنیس ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 55,000 29%

39,600

55,000 29% 39,600
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

مدیریت استرس

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
3%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمدرضا دژکام ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 120
انتشارات: دنیس وزن: 130
شابک: 9786006212043 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتابی است به قلم محمدرضا دژکام، عضو انجمن‌های روان‌شناسی ایران و مشاوره ایران. این اثر پیرامون بررسی آسیب‌های روانی‌ای چون استرس، اضطراب و افسردگی نوشته شده است که انسان در این سال‌ها، با آن دست به گریبان است.

همه‌ی ما انسان‌ها در روزگاری که در آن زندگی می‌کنیم، گه‌گاه دچار نوعی آشفتگی، پریشانی و خستگی‌های وصف‌ناپذیری می‌شویم که شاید عنوان کردن آن برایمان اندکی سخت و دشوار باشد. در عصر صنعتی و ماشینی امروز و با وجود پیشرفت روزافزون فناوری‌هایی که در راستای آسان نمودن زندگی بشر امروزی است، گه‌گاه بنا به شرایط و مقتضیات زمانی و مکانی، ... انسان مدرنیته‌ی قرن ۲۱ یا به عبارتی هزاره سوم، در گیر و دار بودن و نبودن دچار نابسامانی‌هایی می‌شود که گاهی خودش را خسته و فرسوده می‌کند.

دکتر محمدرضا دژکام می‌گوید: «استرس، اضطراب و افسردگی موضوع این کتاب است. پس از سال‌ها تجربه کاری مشاوره و نیز برخورد با مراجعان متعدد و شکایات آنان از شرایط و ویژگی‌های زندگی روزمره‌شان، پی به این حقیقت بردم که این سه موضوع، شیوع گسترده‌ای در بین مردم سرزمین مادری‌ام پیدا کرده و روزبه‌روز نیز بر شدت آن افزوده شده و می‌شود. بر همین اساس، تصمیم گرفتم که کتابی در همین راستا بنویسم.»

این کتاب به‌طور کلی شامل سه بخش اساسی است که در هر بخش موضوعات مرتبط، به‌سادگی و با زبانی ساده، شیوا و قابل درک و فهم برای همگان نوشته و مطرح شده است.

بخش اول این کتاب پیرامون موضوع استرس است. به عبارت دیگر، هر آنچه شما باید درباره استرس بدانید. در بخش دوم که به مقوله افسردگی می‌پردازد، افسردگی و روش‌های تشخیص، درمان، نشانه‌ها، تکنیک‌های کنترل، مهار، مدیریت و مقابله با آن تشریح شده است. در بخش سوم کتاب هم که با موضوع اضطراب نگاشته شده است، همانند دو بخش قبلی، تمام موضوعات پیرامون مقوله اضطراب بررسی شده.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

افسردگی در سراسر دنیا مسئله مهمی است. یک بررسی دقیق، همه کسانی را که بین ۱۸۹۵ تا ۱۸۹۷ در ایسلند متولد شدند را مورد مطالعه قرار داد. احتمال یک به هشت وجود داشت که این افراد در مرحله‌ای از زندگی، پیش از رسیدن به ۷۵ سالگی دچار اختلال عاطفی شوند! نتایج به دست آمده از مطالعات دیگر، برآورد می‌کند که در طول زندگی، احتمال بروز افسردگی یک قطبی برای مردان ۸ تا ۱۲ درصد و برای زنان ۲۰ تا ۲۶ درصد است.

تعداد زنانی که افسرده تشخیص داده می‌شوند، دو برابر تعداد مردان است. این اختلاف، نه‌تنها در ایالات متحده امریکا و کانادا یا اروپا، بلکه در تمام دنیا یافت شده است. ... بررسی‌های اجتماعی نشان می‌دهد که ۶ تا ۱۹ درصد کسانی که برای حل مشکلات‌شان کمک نمی‌خواهند، افسردگی دارند! از یک بررسی در لوس‌آنجلس مشخص شد که زنان دو برابر مردان افسرده هستند و افرادی که از نظر میزان درآمد در پایین‌ترین سطح قرار دارند، نسبت به آن‌هایی که در بالاترین سطح قرار دارند احتمالاً ۳ برابر افسرده‌اند!

بر طبق آمار جهانی، در بهترین و شادترین کشورها، از هر ۴ زن و از هر ۱۰ مرد، یک نفر دچار افسردگی می‌باشد و شایع‌ترین علت مراجعه به روان‌شناسان و روان‌پزشکان را تشکیل می‌دهد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدرضا دژکام

محمدرضا دژکام

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا دژکام نویسنده چگونه بر استرس اضطراب و افسردگی غلبه کنیم؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید