تربیت بدون مبارزه قدرت
تربیت بدون مبارزه قدرت

کتاب تربیت بدون مبارزه قدرت

معرفی کتاب تربیت بدون مبارزه قدرت

(6)
کتاب تربیت بدون مبارزه قدرت، اثر سوزان استیفلمان ، با ترجمه جهانشاه میرزابیگی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات مهر ویستا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
11%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب تربیت بدون مبارزه قدرت اثر سوزان استیفلمان ترجمه جهانشاه میرزابیگی نشر مهرویستا منتشر شده است
    "ما معمولاً بچه‌های خود را بی‌احساس و بی‌اعتنا بار نمی‌آوریم. علی‌رغم خستگی، نیازمندی‌ها و وظایف بی‌پایان روزمره، هیچ چیزی نمی‌تواند با احساسات‌مان هنگام تربیت بچه‌ها برابری کند. [...] متأسفانه، با وجود این‌که خیلی از بچه‌ها مراقبت می‌کنیم، غالبآ این احساس را در جهت کنترل بچه‌ها، جنگ و دعوا یا تسلیم‌شدن در برابر خواسته‌های‌شان هدایت می‌کنیم تا مبادا احساس غمگینی، اشتباه یا سرخوردگی کنند. اگر واقعآ می‌خواهیم احساس شور و علاقه را به‌منظور تربیت سالم بچه‌ها به‌کار ببریم، باید آن‌ها را برای یک زندگی کاملاً موفق در آینده آماده کنیم. [...] شما می‌توانید از مبارزه قدرتی که زمانی آن را اجتناب‌ناپذیر می‌دانستید پرهیز کنید، به‌شرط آن‌که با فرزند خود رودررو نشوید. می‌توانید، وقتی موقتاً خشمگین می‌شوید، خون‌سردی خود را حفظ کنید، حتی اگر بچه‌ها مطابق خواست شما همکاری یا رفتار نکنند. [...] با مطالعه‌ی این کتاب خواهید فهمید که چگونه استعدادها و قریحه‌های منحصربه‌فرد بچه‌های خود را شناسایی و تقویت کنید. در پایان کتاب با ابزارهایی آشنا خواهید شد که به‌کمک‌شان می‌توانید بچه‌ها و نوجوانان خود را در مسیر رسیدن به بزرگ‌سالی تقویت کنید تا بتوانند مسائل، مشکلات، تنش‌ها و چالش‌های زندگی خود را به بهترین صورت مدیریت کنند. و سرانجام رویکردهایی را کشف خواهید کرد که به‌وسیله‌ی آن‌ها بچه‌ها را تشویق کنید تا آرزوها و رؤیاهای خود را هم شکل بدهند و هم واقعیت ببخشند." (از مقدمه کتاب)

مشخصات محصول

نویسنده: سوزان استیفلمان ویرایش: -
مترجم: جهانشاه میرزابیگی تعداد صفحات: 251
انتشارات: مهر ویستا وزن: 372
شابک: 9786006977089 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(رفتار والدین،سرپرستی کودکان)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سوزان استیفلمان

سوزان استیفلمان

در حال حاضر مطلبی درباره سوزان استیفلمان نویسنده تربیت بدون مبارزه قدرت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

جهانشاه میرزابیگی

در حال حاضر مطلبی درباره جهانشاه میرزابیگی مترجم کتاب تربیت بدون مبارزه قدرت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جهانشاه میرزابیگی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید