بنر بالای صفحه
پدی کلارک هاهاها
پدی کلارک هاهاها پدی کلارک هاهاها

کتاب پدی کلارک هاهاها

معرفی کتاب پدی کلارک هاهاها

(5)
کتاب پدی کلارک هاهاها (ادبیات مدرن جهان،چشم و چراغ41)، اثر رادی دویل ، با ترجمه میلاد زکریا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1394 توسط انتشارات نگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(1)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%

مشخصات محصول

نویسنده: رادی دویل ویرایش: -
مترجم: میلاد زکریا تعداد صفحات: 344
انتشارات: نگاه وزن: 394
شابک: 9786003760752 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1394
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات انگلیس)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رادی دویل

رادی دویل

رادی دویل زاده ۸ مه ۱۹۵۸در دوبلین، رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس ایرلندی است. او نویسنده‌ی یازده رمان برای بزرگسالان، هشت کتاب برای کودکان، هفت نمایشنامه و فیلمنامه و ده‌ها داستان کوتاه است. چندین اثر او در سینما نیز منبعی برای اقتباس سینمایی بوده‌اند.

روایت آثار دویل عمدتاً در ایرلند، به‌ویژه در دوبلین طبقه‌ی کارگر می‌گذرد و به دلیل استفاده‌ی زیاد از دیالوگ‌هایی که به زبان عامیانه و لهجه‌ی انگلیسی ایرلندی نوشته شده‌اند، قابل توجه است. دویل در سال ۱۹۹۳ جایزه‌ی بوکر را برای رمان «پدی کلارک ها ها ها» دریافت کرد.

دویل در دوبلین به دنیا آمد و در کیلباراک، در خانواده‌ای از طبقه متوسط بزرگ شد. دویل با مدرک لیسانس هنر از کالج دانشگاه دوبلین فارغ‌التحصیل شد. او چندین سال را به‌عنوان معلم انگلیسی و جغرافیا گذراند تا اینکه در سال ۱۹۹۳ نویسنده‌ی تمام‌وقت شد.

علاوه بر تدریس، دویل به همراهی شان لاو در ژانویه‌ی سال ۲۰۰۹ یک مرکز نویسندگی خلاق را در دوبلین تأسیس کردند. در سال ۱۹۸۷، دویل با بلیندا مولر، نوه‌ی رئیس‌جمهور سابق ایرلند ارسکین چایلدرز ازدواج کرد. آن‌ها سه فرزند دارند: روری، جک و کیت.

نوشته‌های دویل در فرمی گفت‌وگومحور با کمترین میزان توصیف یا توضیح خلق شده‌اند. آثار او عمدتاً در ایرلند و با تمرکز بر زندگی دوبلینی‌های طبقه‌ی کارگر می‌گذرند. موضوعات این آثار از دغدغه‌های داخلی و شخصی گرفته تا پرسش‌های بزرگی از دل تاریخ ایرلند متغیر است.


مترجم

مختصری درباره مترجم

میلاد زکریا

در حال حاضر مطلبی درباره میلاد زکریا مترجم کتاب پدی کلارک هاهاها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

میلاد زکریا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید