بنر بالای صفحه
شکاف های جامعه ایرانی
شکاف های جامعه ایرانی

کتاب شکاف های جامعه ایرانی

معرفی کتاب شکاف های جامعه ایرانی

(5)
کتاب شکاف های جامعه ی ایرانی، اثر محمد رضایی ، با ترجمه مترجم کامیار سنایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات آگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • "كتاب پيش‌رو پرده از تناقضاتي برمي‌دارد كه در سه قلمرو مهم اجتماعي (با تمركز بر مفهوم قانون)، فرهنگ و سياست (با تمركز بر مفهوم دموكراسي و توسعه‌ي سياسي) ‌به شكل گران‌جاني در كشور وجود دارد. عموماً چنين پنداشته مي‌شود وجود چنين مسائلي در ساختار‌هاي اجتماعي ايران هميشه تكوين جامعه را به تعويق انداخته است..." (از مقدمه‌ي كتاب)

مشخصات محصول

نویسنده: محمد رضایی ویرایش: -
مترجم: مترجم کامیار سنایی تعداد صفحات: 360
انتشارات: آگاه وزن: 317
شابک: 9789644163449 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شومیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد رضایی

محمد رضایی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد رضایی نویسنده شکاف های جامعه ایرانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم کامیار سنایی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم کامیار سنایی مترجم کتاب شکاف های جامعه ایرانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم کامیار سنایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید