بنر بالای صفحه
مجموعه غزلهای سعدی
مجموعه غزلهای سعدی

فروش ویژه

کتاب مجموعه غزلهای سعدی

معرفی کتاب مجموعه غزلهای سعدی

(2)
کتاب مجموعه کامل غزلهای سعدی، اثر مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی ، با ترجمه مترجم فرزانه کریمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کومش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 400,000 21%

316,000

400,000 21% 316,000

محصولات مرتبط

(4)
16%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(1)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مجموعه کامل غزل های سعدی اثر مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی نشر کومش منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی ویرایش: -
مترجم: مترجم فرزانه کریمی تعداد صفحات: 664
انتشارات: کومش وزن: 1109
شابک: 9789647000161 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مقدمه:عبدالرفیع حقیقت،خطاط:حسن سخاوت،نوع خط:نستعلیق)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی

مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی

در حال حاضر مطلبی درباره مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی نویسنده مجموعه غزلهای سعدی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم فرزانه کریمی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم فرزانه کریمی مترجم کتاب مجموعه غزلهای سعدی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم فرزانه کریمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید