بنر بالای صفحه
ترک آسان سیگار به روش آلن کار
ترک آسان سیگار به روش آلن کار

کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار

معرفی کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار

(5)
کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار، اثر آلن کار ، با ترجمه افسانه درویشی - کاووس نویدان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات کتیبه پارسی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 130,000 19%

106,000

130,000 19% 106,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

اعتیاد و ترک اعتیاد

محصولات مرتبط

(6)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(3)
29%
فروش ویژه
(6)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آلن کار ویرایش: -
مترجم: افسانه درویشی - کاووس نویدان تعداد صفحات: 268
انتشارات: کتیبه پارسی وزن: 300
شابک: 9786009489688 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(درمان اعتیاد نیکوتین)

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

با سیگار کشیدن، زندگی خود را با صرف هزینه برای چیزی بیهوده می‌گذرانیم، برای چیزی که می‌دانیم نشانه‌ی حماقت‌مان است. به‌طور میانگین آمریکایی‌هایی که روزانه یک پاکت سیگار می‌کشند در طول عمر خود مبلغ 250000 دلار برای این اعتیاد هزینه می‌کنند. اگر این پول را در سطل آشغال بیندازیم بهتر است، چون آن را با برنامه‌ریزی، صرف نابودی تک‌تک سلول‌های بدن‌مان می‌کنیم و احتمال ابتلا به سرطان ریه را که نتیجه‌ی صدها مواد شیمیایی موجود در تنباکو است، بالا می‌بریم. هر روز ما بیشتر ماهیچه‌ها و اندام‌های بدن‌مان را بر اثر نرساندن ... اکسیژن از بین می‌بریم و به‌تدریج خود را نابود می‌کنیم. در تمام طول زندگی به‌سختی نفس می‌کشیم، دندان‌هایمان لکه‌دار و زرد می‌شوند و موها، لباس‌ها و حتی اسباب و اثاثیه‌مان بوی بد سیگار می‌گیرند. دیگر کسی را در اطراف خود نداریم و حتی گاهی مجبوریم در سرمای شدید در پیاده‌رو بایستیم و سیگار بکشیم چون اجازه نداریم در مکان‌های عمومی این کار را انجام دهیم. این یعنی زندگی زیر یوغ بردگی. اغلب روزها در مکان‌هایی هستیم که اجازه‌ی سیگار کشیدن نداریم و در این شرایط احساس محرومیت می‌کنیم. همیشه به‌دنبال فرصت می‌گردیم تا سیگار بکشیم و بعد از آن در حال کشیدن نقشه برای سیگار بعدی هستیم و به این فکر می‌کنیم کجا برویم تا بتوانیم سیگار بعدی را روشن کنیم. زمانی که این فرصت را پیدا می‌کنیم آرزو می‌کنیم ای‌کاش مجبور به کشیدن سیگار نبودیم. به سیگار نگاه می‌کنیم و با خود فکر می‌کنیم: «چرا من این کار را انجام می‌دهم؟»


این چه نوع سرگرمی، وقت‌گذرانی، لذت و یا عادتی است که وقتی در حال انجام آن هستیم آرزو می‌کنیم ای‌کاش این کار را انجام نمی‌دادیم و زمانی که آن را انجام نمی‌دهیم، در تمنای انجام آن هستیم. یک‌عمر این کار را با خود انجام می‌دهیم. گاهی افراد خانواده هم مثل بیماری جذام در این امر با ما شریکند و بدترین حالت آن، زندگی همراه با یک حس عمیق «از خود بیزاری» است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آلن کار

آلن کار

در حال حاضر مطلبی درباره آلن کار نویسنده ترک آسان سیگار به روش آلن کار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

افسانه درویشی

در حال حاضر مطلبی درباره افسانه درویشی مترجم کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

افسانه درویشی

کاووس نویدان

در حال حاضر مطلبی درباره کاووس نویدان مترجم کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

کاووس نویدان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید