پیمان شکنی در زناشویی
پیمان شکنی در زناشویی پیمان شکنی در زناشویی

فروش ویژه

کتاب پیمان شکنی در زناشویی

معرفی کتاب پیمان شکنی در زناشویی

(2)
کتاب پیمان شکنی در زناشویی (راهکارهایی برای مداخله)، اثر شهربانو قهاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 145,000 21%

114,550

145,000 21% 114,550

محصولات مرتبط

(1)
3%
(4)
3%
(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب پیمان شکنی در زناشویی راهکارهایی برای مداخله اثر شهربانو قهاری نشر دانژه منتشر شده است 
    کتاب حاضر درباره‌‌ی پدیده‌ی نوظهور رو به افزایش است که سلامت و کیان خانواده را نشانه گرفته است. نویسنده پس از توصیف و بررسی علل پیمان شکنی در زندگی زناشویی، راه‌ها و روش‌های مداخله با هدف حل مشکل و بازگرداندن آرامش و بقای خانواده را نشان می‌دهد.  این اصر تألیفی در 16 فصل تدوین یافته است که بازگشت به روال طبیعی ، کفت و گو درباره پیمان شکنی، بررسی عوامل تأثیر گذار در پیمان شکنی، مشکلات روان‌پزشکی‌، تغییر باورها، بخشش، جدایی، ادامه زندگی و دست آخر پیشگیری از پیمان شکنی را شامل می‌شود. مطالعه این اثر نه تنها برای روان‌پزشکان، روان شناسان، مشاوران و مدد‌کاران اجتماعی بلکه برای زوج ها نیز ضروری است.

مشخصات محصول

نویسنده: شهربانو قهاری ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 208
انتشارات: دانژه وزن: 240
شابک: 9786002501066 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شهربانو قهاری

شهربانو قهاری

در حال حاضر مطلبی درباره شهربانو قهاری نویسنده پیمان شکنی در زناشویی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید