مدیر 1 دقیقه ای جدید
مدیر 1 دقیقه ای جدید

فروش ویژه

کتاب مدیر 1 دقیقه ای جدید

معرفی کتاب مدیر 1 دقیقه ای جدید

(2)
کتاب مدیر 1 دقیقه ای جدید (زندگی مثبت)، اثر کن بلانچارد - اسپنسر جانسون ، با ترجمه مهسار مشتاق ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 26%

44,400

60,000 26% 44,400

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  •  به دیگران کمک کنید تا به استعدادهایشان دست یابند و به کمک آنها بتوانند کار درستی انجام دهند
    دنیا تغییر کرده و قطعاً مدیر یک‌ دقیقه‌ ای جدید هم نیاز به تغییر دارد. او روش‌ های تازه‌ ای می‌ یابد تا در این دنیای پر از تغییر امروز به موفقیت بیشتر کارکنانش کمک کند. مدیر یک دقیقه‌ ای جدید روشی جدید را به شما ارائه می‌ دهد تا بتوانید در شرایط دشوار با استرس کمتر موفقیت بیشتری به‌ دست آورید. کتاب مدیر یک دقیقه‌ ای به میلیون‌ ها نفر در سازمان‌ های بزرگ و کوچک کمک کرد. این کتاب نیز برای موفقیت در دنیای امروز به کار می‌ آید. مدیر یک دقیقه‌ ای جدید داستانی قابل فهم است که درباره‌ ی سه راز کاربردی صحبت می‌ کند: – اهداف یک دقیقه‌ ای – تحسین‌ های یک دقیقه‌ ای – تذکرهای یک دقیقه‌ ای داستان بر اساس مطالعات انجام شده در زمینه‌ ی علوم رفتارشناسی نوشته شده است. با مطالعه‌ ی این کتاب می‌ توانید آموخته‌ هایتان را در کار خود به کار گیرید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

مشخصات محصول

نویسنده: کن بلانچارد - اسپنسر جانسون ویرایش: -
مترجم: مهسار مشتاق تعداد صفحات: 80
انتشارات: ابوعطا وزن: 100
شابک: 9789641702122 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

اثر مشترک کنت بلانچارد و اسپنسر جانسون و چاپ انتشارات ابوعطا. کتاب حاضر درصدد است تا با استفاده از مطالعات انجام شده در زمینه‌ی علوم رفتار شناسی، بر روی یکی از مهمترین اصول مدیریت یعنی مدیریت منابع انسانی تمرکز کند.

مدیر یک دقیقه‌ای سمبلی است که به هریک از ما یادآوری می‌کند که هر روز یک دقیقه به چهره‌ی افرادی که بر آنها مدیریت می‌کنیم نگاه کنیم و به خاطر بسپاریم که آنها مهمترین منابع ما هستند.

بدون شک نیروی انسانی سرمایه‌ای است که مدیریت آن برای هر کسب و کار و تجارتی امر بسیار مهمی است. به پشتوانه همین نیروی انسانی و بروز خلاقیت‌های آنان است که شرکت‌ها و موسسات موفق، می‌توانند به چشم‌اندازها و اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود جامه عمل بپوشانند.

یکی از ویژگی‌های سیستم‌های مدیریت موفق این است که به کارکنان خود کمک می‌کند تا به قابلیتهای بالقوه خود دست یابند و آنها را به بالفعل تبدیل کنند، به این صورت مسیر عملی شدن چشم‌اندازهای شرکت، هموارتر خواهد شد.

یکی از ایده‌های درخشان کتاب که از زبان نویسندگان آن بیان می‌شود این است: بهترین دقیقه‌ی من، دقیقه‌ای است که بر روی اشخاص سرمایه‌گذاری می‌کنم. کتاب بر روی سه بخش اصلی تمرکز می‌کند:
-اهداف یک دقیقه‌ای

-تحسین‌های یک دقیقه‌ای

-تذکرهای یک دقیقه‌ای

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب در واقع داستانی‌ درباره هدف‌ها، تحسین‌ها و تذکرها برای پیشرفت‌ است‌ که بر اساس مطالعات انجام شده ‌در زمینه ‌علوم رفتارشناسی نگاشته شده‌ است. نگارنده سعی دارد روشی جدید در زندگی ارائه ‌دهد تا هر کسی بتواند در شرایط دشوار، با استرس‌ کمتر، موفقیت بیشتری به دست آورد.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

مدیر گفت: می‌خواهی بدانی که چرا اهداف یک دقیقه‌ای موثرند؟ او برخاست و به آرامی در اتاق شروع کرد به قدم زدن.

اجازه بده یک مقایسه‌ای را مطرح کنم، شاید بتواند به ما کمک کند. من در طول سال‌هایی که در سازمانهای مختلف کار کرده‌ام با افراد بسیاری برخورد کرده‌ام که در هنگام کار و در اداره بی انگیزه هستند. ولی من هرگز کسی را ندیده‌ام که بعد از ساعات کاری بی‌انگیزه و بی‌حوصله باشد. به نظر می‌آید که هر کس برای انجام کاری انگیزه داشته باشد.

مثلا یک شب داشتم بولینگ بازی می‌کردم و تعدادی از کارمندان مشکل داری را که قبلا با آنها کار می‌کردم دیدم. یکی از آن‌ها که شدیدا مورد داشت و من او را به خوبی می‌شناختم، گوی بولینگ را برداشت و لب خط ایستاد و آن را رها کرد و بعد شروع کرد به فریاد زدن و هورا کشیدن و بالا و پایین پریدن. فکر می‌کنی او چرا اینقدر خوشحال بود؟

مرد جوان گفت: برای این‌که گوی را به وسط هدف زده و تمام میل‌ها را سرنگون کرده است.

-دقیقا. فکر می‌کنی چرا او و سایرین در محیط کار این‌قدر هیجانزده نمی‌شوند؟

مرد جوان با لبخند گفت: چون که آنها نمی‌دانند میل‌ها کجا هستند. من منظور شما را گرفتم.
مدیر یک دقیقه‌ای گفت: درسته. اکنون می‌توانی درک کنی که در بیشتر سازمانها چه خبر است. معتقدم که بیشتر مدیران می‌دانند که از کارکنان خود چه انتظاری دارند، ولی آنها به خود این زحمت را نمی‌دهند که کارکنان خود را توجیه کنند. آنها فرض می‌کنند که کارکنان باید کارشان را بلد باشند. من به شخصه در تعیین اهداف هرگز چنین فرضی نمی‌کنم.

وقتی شما فرض کنید که کارکنان به وظایف خود واقف هستند، درست مثل این است که در بولینگ شرایط بازی را نامساعد کنید. مثلا فرض کنید که شما میل‌ها را سرجایشان می‌گذارید ولی جلوی آنها یک پرده قرار می‌دهید. وقتی که شخص پرتاب کننده گوی را رها می‌کند، بعد از اصابت گوی به میل‌ها، او صدای افتادن میل‌ها را می‌شنود ولی نمی‌داند که چه تعداد از آنها سرنگون شده‌اند. وقتی از او می‌پرسی که چه تعداد میل را زدی او می‌گوید: نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم کارم بد نبوده است…

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کن بلانچارد

کن بلانچارد

در حال حاضر مطلبی درباره کن بلانچارد نویسنده مدیر 1 دقیقه ای جدید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون

در حال حاضر مطلبی درباره اسپنسر جانسون نویسنده مدیر 1 دقیقه ای جدید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهسار مشتاق

در حال حاضر مطلبی درباره مهسار مشتاق مترجم کتاب مدیر 1 دقیقه ای جدید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهسار مشتاق

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید