بنر بالای صفحه
موش ها و آدم ها نشر مجید
موش ها و آدم ها نشر مجید

کتاب موش ها و آدم ها نشر مجید

معرفی کتاب موش ها و آدم ها نشر مجید

(5)
کتاب موش ها و آدم ها، اثر جان اشتاین بک ، با ترجمه مهدی افشار ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مجید - به سخن ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود

65,000

  65,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

منتخب کتابهای محبوب و پرفروش

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب موش ها و آدم ها اثر جان اشتاین بک توسط انتشارات به سخن منتشر شده است.
    داستانی است درباره رؤیاهای دو کارگر فصلی و مهاجر که در رکود بزرگ دهه ۱۹۳۰ کالیفرنیا در مزرعه‌یی به کار گمارده می‌شوند. در این مزرعه مناسبات بین کارگران، مبتنی بر نوعی همدلی است و در رابطه‌ی‌ کارگر و کارفرما آن‌چه به‌طریق برجسته‌یی به‌چشم می‌آید، ناخرسندی همین کارگران فصلی از مالکان مزارع است.
    2  شخصیت اصلی داستان، لنی و جورج، دو کارگر ساده هستند که تنها تفاوتشان با دیگر کارگران این است که یک‌دیگر را به‌راستی دوست می‌دارند؛ دوستی که در جهان فقرزده‌یی که هر کس
...
  • در این اندیشه است گلیم خود را از آب بیرون کشد، به‌نظر شگفت‌انگیز می‌نماید. جورج، مردی کوچک‌اندام و چابک و در مقابل، لنی که همه حوادث داستان بر محور رفتار او در گردش است، مردی دست‌و‌پا چلفتی، تنومند و از نظر ذهنی عقب‌افتاده است. مهربانی بیش از حد لنی از یک سوی و حماقت و بی‌احتیاطی‌های او از دیگر سوی باعث می‌شود خواننده نسبت به او احساس ترحم کند.
    رؤیایی که همچون زنجیر همه کارگران را به‌هم پیوند میدهد، داشتن قطعه زمینی است که به‌خودشان تعلق داشته باشد. این همان رؤیای کارگران استثمار شده میباشد .موش در این رمان معنای  نمادین دارد. نماد کارگران زحمتکشی که مانند موش در چنگال کارفرمایان اسیر هستند و از زندگی نکبت‌بار خود ناراضی هستند.

مشخصات محصول

نویسنده: جان اشتاین بک ویرایش: -
مترجم: مهدی افشار تعداد صفحات: 160
انتشارات: مجید - به سخن وزن: 183
شابک: 9786007987018 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای آمریکایی،قرن20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان اشتاین بک

جان اشتاین بک

در حال حاضر مطلبی درباره جان اشتاین بک نویسنده موش ها و آدم ها نشر مجید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهدی افشار

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی افشار مترجم کتاب موش ها و آدم ها نشر مجید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهدی افشار

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید