بنر بالای صفحه
ماجرای کله پاچه شیرینی خامه ای و اعتیاد
ماجرای کله پاچه شیرینی خامه ای و اعتیاد

کتاب ماجرای کله پاچه شیرینی خامه ای و اعتیاد

معرفی کتاب ماجرای کله پاچه شیرینی خامه ای و اعتیاد

(5)
کتاب ماجرای کله پاچه،شیرینی خامه ای و اعتیاد! (چگونه با یک بار استفاده از مواد،معتاد می شویم؟)، اثر حامد اختیاری - آذرخش مکری ، با ترجمه مترجم کرامت موللی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مهرسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 39,000 1%

38,883

39,000 1% 38,883
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

اعتیاد و ترک اعتیاد

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
3%
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(3)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • اين كتاب بر اساس يافته‌هاي حاصل از مجموعه پژوهشهاي صورت گرفته در فاصله سالهاي 1383 الي 1389 در آزمايشگاه عصبي شناختي (بررسي و مداخله در عملكردهاي مغزي) مركز ملي مطالعات اعتياد ايران مستقر در دانشگاه علوم پزشكي تهران تهيه و تنظيم شده است و....

مشخصات محصول

نویسنده: حامد اختیاری - آذرخش مکری ویرایش: -
مترجم: مترجم کرامت موللی تعداد صفحات: 64
انتشارات: مهرسا وزن: 100
شابک: 9786006591100 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(همکاری:علی فرهودیان،تصویرگر:نعیم تدین)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حامد اختیاری

حامد اختیاری

در حال حاضر مطلبی درباره حامد اختیاری نویسنده ماجرای کله پاچه شیرینی خامه ای و اعتیاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


آذرخش مکری

آذرخش مکری

در حال حاضر مطلبی درباره آذرخش مکری نویسنده ماجرای کله پاچه شیرینی خامه ای و اعتیاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم کرامت موللی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم کرامت موللی مترجم کتاب ماجرای کله پاچه شیرینی خامه ای و اعتیاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم کرامت موللی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید