بنر بالای صفحه
کتاب جامع اسرار زبان بدن
کتاب جامع اسرار زبان بدن کتاب جامع اسرار زبان بدن

کتاب جامع اسرار زبان بدن

معرفی کتاب جامع اسرار زبان بدن

(6)
کتاب جامع اسرار زبان بدن، اثر آلن پیز - باربارا پیز ، با ترجمه گیتی شهیدی - سعید گل محمدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
6%
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
3%

مشخصات محصول

نویسنده: آلن پیز - باربارا پیز ویرایش: -
مترجم: گیتی شهیدی - سعید گل محمدی تعداد صفحات: 480
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 536
شابک: 9789642367399 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

از روی ناخن یک انسان، آستین‌کت، چکمه‌ها، زانوی شلوار، پینه‌های روی انگشت اشاره و شست او، از نحوه‌ی حرف زدن، سرآستین پیراهنش، از روی حرکاتش، با هر یک از این‌ها می‌توان به حرفه‌ی او پی برد. اما اگر همه‌ی این موارد را در یک جا گرد آوریم نمی‌توانیم پرسشنامه‌ای را که از هر لحاظ کامل و به‌خوبی قابل درک باشد کامل کنیم.


ـ شرلوک هولمز


هنگامی که پسربچه بودم، همیشه می‌دانستم هر چیزی که مردم می‌گفتند همیشه همان چیزی نبود که قصد بیان آن را داشتند یا احساس می‌کردند. هنگامی که احساسات واقعی آن‌ها را حدس می‌زدم می‌توانستم ... وادارشان کنم مطابق میل من رفتار کنند، آن‌گاه به تناسب نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دادم. در یازده سالگی، فروشندگی را آغاز کردم. بعد از تعطیل شدن مدرسه برای تأمین پول توجیبی‌‌ام در منازل، ابر ظرفشویی می‌فروختم. اگر کسی قصد خرید داشت خیلی زود متوجه می‌شدم و عکس آن نیز صادق بود، آن‌گاه می‌دانستم به او چه بگویم. هنگامی که زنگ خانه‌ای را می‌زدم، اگر به من می‌گفتند: «برو پی کارت» اما دستانشان باز بود و می‌توانستم کف دست آن‌ها را ببینم، می‌دانستم که اگر در عین بی‌اعتنایی ظاهری آن‌ها بر معرفی کالایم اصرار بورزم، از موضع خود کوتاه خواهند آمد.


همین که کسی با صدای ملایم به من می‌گفت: «برو، نمی‌خواهم»، اما انگشت او به حالت اشاره بود یا دستش به حالت مشت گره شده بود، می‌دانستم که باید آن‌جا را ترک کنم. فروشندگی را دوست داشتم و در این کار زبده بودم. در نوجوانی یعنی حدود سیزده چهارده سالگی، فروشنده‌ی کاسه کوزه شدم و تا شب هنگام می‌فروختم. توانستم با خواندن ذهن مردم پول کافی در اختیار داشته باشم تا اولین قطعه از مایملک خویش را خریداری کنم. کار فروش به من فرصت داد تا با مردم رودررو شوم و از نزدیک آن‌ها را مورد بررسی و مطالعه قرار دهم و ببینم آیا خریدار هستند یا نه، و همه‌ی این‌ها تنها با توجه کردن به زبان بدن آن‌ها امکان‌پذیر بود.


همچنین این مهارت دوران پررونقی را برای ملاقات دختران فراهم ساخت. به‌تقریب همیشه می‌‌توانستم پیش‌بینی کنم که چه کسی به درخواست آشنایی من پاسخ مثبت می‌دهد و چه کسی نه.


در بیست سالگی، به شرکت بیمه‌ی عمر ملحق شدم، و به شکستن چندین حدنصاب فروش در شرکتی که برای آن کار می‌کردم نایل آمدم، و اولین فرد کم سن و سالی شدم که در اولین سال فعالیت خود بیش از یک میلیون دلار فروش داشت. این موفقیت مرا شایسته‌ی مقام دریافت جایزه‌ی یک میلیون دلاری امریکا ساخت، به‌عنوان جوانی چنان خوشبخت که در بچگی، در حین فروش خرت و پرت، شیوه‌های خواندن و فهمیدن زبان بدن آدم‌ها را آموخته بود و همین می‌توانست مرا به قلمرو جدیدی وارد کند که به‌طور مستقیم با همه‌ی موفقیت‌هایی که در حین معامله با مردم به آن دست یافتم، مرتبط بود.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آلن پیز

آلن پیز

در حال حاضر مطلبی درباره آلن پیز نویسنده کتاب جامع اسرار زبان بدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


باربارا پیز

باربارا پیز

در حال حاضر مطلبی درباره باربارا پیز نویسنده کتاب جامع اسرار زبان بدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

گیتی شهیدی

در حال حاضر مطلبی درباره گیتی شهیدی مترجم کتاب کتاب جامع اسرار زبان بدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

گیتی شهیدی

سعید گل محمدی

در حال حاضر مطلبی درباره سعید گل محمدی مترجم کتاب کتاب جامع اسرار زبان بدن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سعید گل محمدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید