بنر بالای صفحه
بوس باد
بوس باد بوس باد

فروش ویژه

کتاب بوس باد

معرفی کتاب بوس باد

(2)
کتاب بوس باد (قصه ها و تصویرها)، اثر لاله جعفری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی کوچک، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 88,000 26%

65,120

88,000 26% 65,120

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
23%
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: لاله جعفری ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 13
انتشارات: پیدایش وزن: 121
شابک: 9786002963949 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی کوچک سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب(لمینت)

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(گروه سنی:الف(3تا6سال)،تصویرگر:حدیثه قربان)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

داستان‌های تخیلی به پرورش خلاقیت کودکان کمک می‌کنند. کتاب حاضر از مجموعۀ «قصه‌ها و تصویرها» داستانی تخیلی است دربارۀ برگ‌ها. با خواندن این کتاب، توجه مخاطب به طبیعت بیشتر جلب می‌شود. او می‌تواند در ذهن خود نمونه‌های خلاقانه‌ای از ترکیب برگ‌ها تصور کند. همچنین، به رنگ‌ها و تنوع آن‌ها دقت می‌کند و دربارۀ فصل‌ها و تفاوت‌های هر فصل نیز نکاتی می‌آموزد. کتاب به گونه‌ای تنظیم شده است که مخاطب باید با تصویرها همراه شود تا داستان را بهتر درک کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لاله جعفری

لاله جعفری

در حال حاضر مطلبی درباره لاله جعفری نویسنده بوس باد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید