بنر بالای صفحه
کودک و مهارت های زندگی نجات مسافر کوهستان
کودک و مهارت های زندگی نجات مسافر کوهستان کودک و مهارت های زندگی نجات مسافر کوهستان

قیمت قبل

کتاب کودک و مهارت های زندگی نجات مسافر کوهستان

معرفی کتاب کودک و مهارت های زندگی نجات مسافر کوهستان

(2)
کتاب کودک و مهارت های زندگی (نجات مسافر کوهستان:شاد زیستن)،(گلاسه)، اثر بهروز واثقی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 70,000

50,000

  50,000

محصولات مرتبط

(2)
20%
(2)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: بهروز واثقی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 24
انتشارات: ابوعطا وزن: 77
شابک: 9789641700791 تیراژ: 2500
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تصویرگر:سارا صالحی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

پایه‌های لذت و شادی در دوران کودکی و در درون خانواده‌ای گذاشته می‌شود که روابط میان والدین محبت‌آمیز است و از نامهربانی خبری نیست. کتاب حاضر حاوی داستانی است که اهمیت هدف‌گزینی بر اساس توانایی‌های فردی را به صورت غیرمستقیم به مخاطب یادآور می‌شود. در پایان کتاب چند پرسش از محتوای داستان در نظر گرفته شده است که به درک بهتر پیام قصه کمک می‌کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

بهروز واثقی

بهروز واثقی

در حال حاضر مطلبی درباره بهروز واثقی نویسنده کودک و مهارت های زندگی نجات مسافر کوهستان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید