بنر بالای صفحه
خانواده و زوج درمانی در اعتیاد
خانواده و زوج درمانی در اعتیاد

کتاب خانواده و زوج درمانی در اعتیاد

معرفی کتاب خانواده و زوج درمانی در اعتیاد

(2)
کتاب خانواده و زوج درمانی در اعتیاد، اثر جروم دیوید لوین ، با ترجمه عباس رحمتی - امید حسینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
24%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
24%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حاضر ابتدا در بخش اول به شناخت بافت اعتیاد و رویکردهای مختلف خانواده درمانی می پردازد و پس از ارائه نظریه های روان پویایی درباره سبب شناسی اعتیاد،مباحثی چون اعتیاد و معنویت ،درمان رفتار شرم محور و خانواده درمانی های اعتیاد آور را موررد بحث و نتیجه گیری قرار می دهد.در بخش دوم با تاکید بر تجربه ها ی بالینی ،ضمن ترسیم مکاتب ذکر شده در درمان خانواده "بیکر" ،جلسات درمان های مختلف استراتژیک / ارتباطی ،سازه نگر ،سیستمی بین نسلی،تجربه نگر،رفتار گرا و روان پویایی را شرح می دهد و  رویکرد سوءمصرف مواد را با ذکر مثال های مختلف توصیح می دهد. امید است که
...
  • این کتاب مورد استقبال و استفاده درمانگران،خانواده های مربوطه ،متخصصین ،مشاوران و دانشجویان رشته های مرتبط قرار گیرد.

مشخصات محصول

نویسنده: جروم دیوید لوین ویرایش: -
مترجم: عباس رحمتی - امید حسینی تعداد صفحات: 336
انتشارات: دانژه وزن: 495
شابک: 9786002500076 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1395
نوع جلد : شومیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این ‌اثر در دو بخش، ابتدا به ‌شناخت اعتیاد و سپس به رویکردهای ‌‌گوناگون ‌خانواده ‌درمانی ‌و همچنین‌ درمان‌ رفتار شرم‌ محور می‌پردازد. در بخش‌ دوم، تجارب‌ بالینی ‌درمان اعتیاد، از جمله نحوه کار خانواده ‌درمان‌گران، با استفاده از رویکردهای ارتباطی، راهبردی، ساختاری، سوءمصرف مواد مخدر یا الکل بررسی‌ ‌می شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جروم دیوید لوین

جروم دیوید لوین

در حال حاضر مطلبی درباره جروم دیوید لوین نویسنده خانواده و زوج درمانی در اعتیاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عباس رحمتی

در حال حاضر مطلبی درباره عباس رحمتی مترجم کتاب خانواده و زوج درمانی در اعتیاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عباس رحمتی

امید حسینی

در حال حاضر مطلبی درباره امید حسینی مترجم کتاب خانواده و زوج درمانی در اعتیاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امید حسینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید