فرمول بندی رفتاری شناختی
فرمول بندی رفتاری شناختی

فروش ویژه

کتاب فرمول بندی رفتاری شناختی

معرفی کتاب فرمول بندی رفتاری شناختی

(4)
کتاب فرمول بندی رفتاری شناختی، اثر شهربانو قهاری ، با ترجمه مترجم نیلوفر رایگان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 165,000 24%

125,400

165,000 24% 125,400

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
24%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
18%
قیمت قبل
(2)
3%
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کارورزی بالینی،هم آموخته های نظری دانشجو را صیقل می دهد و اعتماد می بخشد و هم جواز ورودی است برای درمانگر شدن.مولف با توجه به صرورت و حساسیت کارورزی دانشجویان روان شناسی با لینی و بر اساس تخصص علمی و تجربه عملی در این حوزه،کتاب حاصر را  در شش فصل ارائه کرده اند.شرح خال روان پزشکی،شیوه های سنجش و ارزیابی،سنجش طرح واره ها،فرمول بندی،طرح درمان و ساختار جلسات درمانی،مباحثی است که در این کتاب به تفصیل و با دقت عملی مطرح می شود.امید و اطمینان دارد که مطالعه کتاب برای دانشجویان روان شناسی،مشاوره و مددکاران سودمند خواهد بود.

مشخصات محصول

نویسنده: شهربانو قهاری ویرایش: -
مترجم: مترجم نیلوفر رایگان تعداد صفحات: 312
انتشارات: دانژه وزن: 370
شابک: 9786002500588 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روانشناسی ،شناخت درمانی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شهربانو قهاری

شهربانو قهاری

در حال حاضر مطلبی درباره شهربانو قهاری نویسنده فرمول بندی رفتاری شناختی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم نیلوفر رایگان

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم نیلوفر رایگان مترجم کتاب فرمول بندی رفتاری شناختی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم نیلوفر رایگان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید