بنر بالای صفحه
کتاب کار فنون و مهارت های اساسی مشاوره
کتاب کار فنون و مهارت های اساسی مشاوره

کتاب کار فنون و مهارت های اساسی مشاوره

معرفی کتاب کار فنون و مهارت های اساسی مشاوره

(2)
کتاب کار فنون و مهارت های اساسی مشاوره (یاریگر ماهر)، اثر جرارد اگن و دیگران ، با ترجمه مجتبی تمدنی - عباسعلی اللهیاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 260,000 19%

210,600

260,000 19% 210,600

محصولات مرتبط

(2)
1%
(5)
18%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه
(4)
19%
فروش ویژه
(5)
3%
قیمت قبل
(1)
1%
(5)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • «کتاب کار» فنون و مهارت‌های اساسی مشاوره شامل 14 فصل است. فصل یکم در واقع هدف نگارش و چگونگی استفاده از کتاب را توضیح می‌دهد. از فصل دوم تا نهم به ترتیب رابطه‌ی یاریگری، حضور همدلانه، هنر کاوش و تلخیص، خود چالشگری، فرایند مدیریت مشکل را موشکافی می‌کند. فصول بعدی به ارایه‌ی تکالیف متعدد برای مشاور اختصاص یافته که مطالعه و انجام تمرینات آن، بر مهارت‌های مشاوره می‌افزاید. مطالعه و انجام تمرینات این کتاب کم نظیر، به عنوان کتاب همراه « فنون و مهارت‌های اساسی مشاوره» برای مشاوران، دانشجویان علوم رفتاری، درمانگران، روان‌پزشکان، روان شناسان بالینی،
...
  • مددکاران و  همه‌ی کسانی که  در حوزه‌ی یاریگری می‌کوشند، ضروری است.

مشخصات محصول

نویسنده: جرارد اگن و دیگران ویرایش: -
مترجم: مجتبی تمدنی - عباسعلی اللهیاری تعداد صفحات: 336
انتشارات: دانژه وزن: 460
شابک: 9786002501370 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جرارد اگن و دیگران

جرارد اگن و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره جرارد اگن و دیگران نویسنده کتاب کار فنون و مهارت های اساسی مشاوره در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مجتبی تمدنی

در حال حاضر مطلبی درباره مجتبی تمدنی مترجم کتاب کتاب کار فنون و مهارت های اساسی مشاوره در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مجتبی تمدنی

عباسعلی اللهیاری

در حال حاضر مطلبی درباره عباسعلی اللهیاری مترجم کتاب کتاب کار فنون و مهارت های اساسی مشاوره در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عباسعلی اللهیاری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید