بنر بالای صفحه
کتاب مرجع کودک و نوجوان 6
کتاب مرجع کودک و نوجوان 6 کتاب مرجع کودک و نوجوان 6

فروش ویژه

کتاب مرجع کودک و نوجوان 6

معرفی کتاب مرجع کودک و نوجوان 6

(5)
کتاب مرجع کودک و نوجوان 6 (نخستین اطلس بدن من)،(گلاسه)، با ترجمه حسین الوندی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قدیانی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 250,000 29%

180,000

250,000 29% 180,000

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: - ویرایش: -
مترجم: حسین الوندی تعداد صفحات: 112
انتشارات: قدیانی وزن: 630
شابک: 9789644178450 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب فوق اطلاعات بسیاری درباره ی قسمت های مختلف بدن انسان مانند سلول ها، پوست، مو، استخوان ها، جمجمه، ماهیچه ها و نحوه ی کارکردشان، سیستم عصبی، چشم ها، گوش ها، حس لامسه، هورمون ها، قلب، رگ ها، خون، سیستم تنفس و گوارش در اختیار بچه ها قرار می دهد. در هر قسمت علاوه بر معرفی کامل اندام مورد نظر و چگونگی کار آن تصویری رنگی از آن اندام وجود دارد. قسمت های مختلف هر تصویر به کمک خطوطی نشان داده شده که مخاطب می تواند خطوط را دنبال کند تا به کمک توضیحاتی که کنار هر خط نوشته شده دریابد بخش های مختلف چگونه کار می کنند. همچنین دانستنی هایی درباره ی نحوه ی رشد ... و نمو کودکان از دوران جنینی تا بزرگسالی، علت شباهت های فرزندان با والدین شان، غذاهای سالم و مفید برای بدن به چشم می خورد. کادرهای رنگی در پایین هر صفحه دیده می شود که به خواننده نشان می دهد فعالیت ها را چگونه انجام دهد. به عنوان مثال در قسمت مربوط به استخوان ها و غضروف ها، از کودک می خواهد تا گوش خود را لمس کرده و آن را تا کند به این ترتیب او معنای غضروف و انعطاف پذیری آن را درک می کند. در پایان تعدادی سوال مربوط به موضوعات مطرح شده در کتاب تحت عنوان خودآزمایی برای مخاطب طراحی شده است. تعدادی از سوالات با درست یا غلط پاسخ داده می شوند تعدادی به صورت جای خالی و برخی نیز چهار گزینه ای هستند. همچنین واژه نامه ای فراهم شده است که مخاطب می تواند معنای کلمات تخصصی و دشوار به کار رفته در متن را در آن بیابد.


کتاب های مرجع کودک و نوجوان مجموعه ی کاملی از اطلاعات هیجان انگیز و حقایق شگفت آور همراه با تصاویر رنگی می باشد. از این مجموعه کتاب هایی با عناوین: نخستین دایره المعارف من، نخستین فرهنگ نامه من، نخستین اطلس جغرافی من، نخستین اطلس پرچم من، نخستین اطلس جانوران، نخستین اطلس بدن من و نخستین واژه نامه ریاضی من به چاپ رسیده است. هر یک از این کتاب ها علاوه بر فراهم آوردن اوقات خوش برای بچه ها و پاسخ به سوالات گوناگون آن ها، می تواند مرجعی مناسب برای پژوهش هایی که در مدرسه به عنوان تکلیف به آن ها داده می شود، مورد استفاده قرار گیرد.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

درون پوست رنگ پوست توسط لایه ی نازک خارجی به نام روپوست ایجاد می شود. سلول های لایه ی خارجی  روپوست حاوی ماده قهوه ای رنگی به نام ملانین هستند. ملانین درون پوست را از اثرات مضر پرتوهای خورشید محافظت می کند. به طور طبیعی، هنگامی که در برابر نور خورشید قرار می گیرد، سلول های پوست بدن ملانین بیشتری می سازند که سبب تیره تر شدن رنگ پوست و محافظت بیشتر آن در برابر نور خورشید می شود. رنگ پوست در انسان ها متنوع است. پوست این کودکان دارای رنگ متفاوتی است. رنگ پوست انسان ها هزاران نوع است. این رنگ دارای طیف گسترده ای از صورتی روشن تا قهوه ای تیره و سیاه ... است. رنگ پوست بستگی به ملانینی دارد که در سلول های روپوست ساخته می شود. هر چه ملانین بیشتر باشد، پوست تیره تر می شود. رنگ صورتی روشن پوست، ناشی از رنگ خونی است که در رگ های سطحی زیر پوست در جریان است. چارچوب استخوانی بدن شما توسط یک چارچوب استخوانی به نام اسکلت، نگه داشته می شود. اسکلت بدن از 206 قطعه استخوان ساخته شده است. استخوان ها محکم به یکدیگر چسبیده اند؛ اما بسیاری از آن ها می توانند به راحتی حرکت کنند. اسکلت، اندام های مهم بدن مثل مغز و قلب را محافظت می کند، ماهیچه ها را نگه می دارد و به شما امکان حرکت می دهد. اسکلت، قبل از تولد و از ماده ی انعطاف پذیری به نام غضروف ساخته می شود. نیروی ماهیچه شما در انجام هر حرکتی، از ماهیچه های خود استفاده می کنید. بدون ماهیچه ها شما نمی توانید بدوید، قدم بزنید، بخندید و صحبت کنید. ماهیچه ها با فرمان هایی که از مغز می رسد، منقبض می شوند. هر ماهیچه با رشته های محکمی که زردپی نامیده می شود، به دو یا چند استخوان متصل می شود. وقتی ماهیچه ای منقبض می شود، استخوانی را می کشد و سبب حرکت بدن می گردد. بیش از 640 ماهیچه اسکلتی در بدن وجود دارد، که سبب حرکت های فراوانی می شوند. این حرکت ها بستگی به اندازه و توانایی ماهیچه ها و همچنین بستگی به استخوان ها و مفاصل دارد. ماهیچه های صورت و گردن، حالات چهره را تغییر می دهند. بقیه ماهیچه ها سبب نگهداری ساختار بدن هنگام بیداری می شوند. هنگامی که ماهیچه ها کار می کنند، گرما تولید می شود. این امر به گرم نگه داشتن بدن کمک می کند.   

مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین الوندی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین الوندی مترجم کتاب کتاب مرجع کودک و نوجوان 6 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین الوندی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید